نوسازی ناوگان خودرویی (بالابر) شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان

امروز همزمان با دهه ولایت و امامت با حضور مسئولان و اصحاب رسانه از ناوگان جدیدخودرویی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان رونمایی شد.

محمد سلیمانی در این مراسم از اضافه شدن ۱۰ دستگاه خودرو نیمه سنگین و سنگین به ناوگان بالابر‌های شرکت در یکسال اخیر در راستای سرعت بخشیدن به توسعه، اصلاح شبکه، رفع خاموشی‌ها و روشنایی معابر در مناطق شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان افزود: با توجه به ضعف ظرفیت برون‌سپاری در بخش اجاره خودرو‌های عملیاتی، رویکرد شرکت نیز سرمایه‌گذاری و تأمین به‌صورت مالکیتی است بدین منظور سعی شده تا با تامین منابع مالی مورد نیاز خودرو‌های عملیاتی این شرکت به تدریج نوسازی و نیز اضافه شود.

سلیمانی از ساماندهی خودرو‌های عملیات اتفاقات تا پاییز امسال خبر داد.

او با اشاره به انجام تعمیرات اساسی روی خودرو‌های سنگین به خصوص بالابر‌های تحت مالکیت این شرکت به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال گفت: با هدف تسهیل در خدمت رسانی به مشترکین بیش از ۲۹ دستگاه خودرو نیز تعمیر و بهسازی شده است که جمع نوسازی، تعمیر و خرید بالابر‌های جدید ۲۵۰میلیارد ریال می‌باشد.

او ابراز امیدواری کرد: از این پس بتوانیم به صورت منظم حداقل تا پایان امسال نیز نسبت به نوسازی و جایگزین کردن خودرو‌های فرسوده در سطح شرکت اقدام شود که طبق برنامه ریزی تا پایان سال پیش بینی می‌شود ۴دستگاه بالابر دیگر نیز به ناوگان اضافه شود.

در ادامه مراسم بیگ زاده معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری با تشکر از خدمات شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: جمهوری اسلامی برخاسته از فرهنگ عاشورایی است و حضور نیرو‌های خدوم، سختکوش و انقلابی با روحیه جهادی در صنعت برق توانسته تهدید‌ها را تبدیل به فرصت کند که این بهسازی و نوسازی ناوگان خودرویی در این شرکت مصداق بارز این حرکت است. 

او از مسئولان خواست تا در خدمت رسانی به مشترکین سرعت، صحت و دقت را مدنظر داشته باشند و در ارتقا بهره وری شرکت تلاش مضاعف کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.