ساماندهی گلزار شهدای محمدآباد دهگاوی و سکهور بخش نگین کویر فهرج

رییس بنیاد شهید شهرستان بم گفت: ساماندهی گلزار مطهر شهدای محمدآباد دهگاوی و سکهور بخش نگین کویر با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان در حال اجراست.

صبح امروز  میراولیائی بخشدار نگین کویر ، جشاری رییس بنیاد شهید بم، نرماشیر و فهرج از روند ساماندهی و بهسازی قبور مطهر شهدای روستای محمدآباد دهگاوی بازدید کردند.

در این بازدید جشاری رئیس بنیاد شهید بم گفت: ساماندهی قبور شهدای روستای محمدآباد و روستای سکهور با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات سال قبل در حال اجرا می‌باشد.

به گفته سعیدنیا، فرماندار شهرستان فهرج برای ساماندهی قبور شهدای این ۲ روستا مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی سال ۱۴۰۱ شهرستان اختصاص یافته است که پیمانکار در حال کار می باشد.

او افزود: از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال ۱۴۰۲ نیز مبلغ ۷۴۰ میلیون تومان برای مرمت و بهسازی گلزار شهیدان شهرستان اعتبار گذاشته شده است.

در ادامه این بازدید میر اولیائی بخشدار نگین کویر افزود: ساماندهی قبور شهدا فرصت مناسبی در راستای معرفی و شناساندن فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های والای انقلاب و شهدا و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و شهدا در واقع میراث داران اصلی و سرمایه‌های معنوی جامعه اسلامی می‌باشند؛ لذا حفظ آثار شهدا با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و خصوصاً بنیاد شهید انقلاب اسلامی به جد در دستور کار و اقدام می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.