رئیس دادگستری عنبرآباد:

شهروندان عنبرآبادی در بیش از یک هزار پرونده صلح وسازش کردند

رئیس دادگستری عنبرآباد گفت: در هفت ماهه امسال با تلاش اعضای شورا‌های حل اختلاف این شهرستان، هزار و ۱۷۲ پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

علیرضا سالاری در نشست هماهنگی و بررسی عملکرد شعب دادگستری شهرستان عنبرآباد گفت: در راستای اجرای دستورات رئیس کل دادگستری استان کرمان مبنی بر نظارت بر عملکرد شعب دادگستری و حضور بیشتر روسای دادگستری در شعب و بررسی مشکلات و مسائل آن ها، عملکرد شعب دادگستری شهرستان عنبرآباد طی نشستی بررسی شد.

وی با اظهار رضایت از عملکرد شعب دادگستری شهرستان عنبرآباد بیان داشت: در هفت ماهه نخست سال حوزه‌های قضایی شهرستان، چهارده هزار و ۳۳۳ پرونده را مختومه کردند.

 در این جلسه که دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد و جمعی از قضات و کارمندان شعب نیز حضور داشتند، مسائل و چالش‌های پیش رو شعب دادگستری این شهرستان مطرح شد و در خصوص رفع مشکلات و مسائل موجود تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در نشست هماهنگی و بررسی عملکرد شعب دادگستری عنبرآباد ضمن تشکر از کارمندان و قضات شعب برتر، در مورد نحوه رسیدگی به پرونده‌ها بحث و تبادل نظر شد و هریک اعضای شرکت کننده ضمن بیان عملکرد شعب خود، پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد و رفع اطاله دادرسی ارائه دادند.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.