آموزش چهره به چهره مربیان مواد مخدر به جامعه هدف

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: کارشناسان پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به جوانان در خصوص آسیب‌های مواد مخدر هشدار‌ می‌دهند.

سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، در خصوص آموزش چهره به چهره مربیان مواد مخدر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با کارشناسان و افراد اموزش دیده‌ای که دارد در بین جوامع هدف که عمدتا جوانان و نوجوانان هستند حضور پیدا می‌کنند و به آنان در خصوص آسیب‌های مواد مخدر هشدار‌های لازم را می‌دهند. 

وی افزود: خانواده‌ها موثرترین گروه تاثیرگذار بر فرزندان خود می‌باشند و انسان زندگی خود را از این گروه شروع می‌کند مربیان ما به جوامع هدف مراجعه کرده و آموزش‌های مهارت‌های رفتاری و از جمله مهارت نه گفتن به بدی‌ها و زشتی‌ها و مواد مخدر را به آنان آموزش داده و نحوه صحیح رفتار و برخورد با آسیب‌ها را آگاه سازی می‌کنند. 

سرهنگ حسین باباپور گفت: در این راستا و از ابتدای سال تا به حال ۵۰۰ هزار نفر از جامعه هدف به صورت چهره به چهره و مستقیم مورد آموزش مربیان پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفته اند که می‌تواند این آموزش‌ها بسیار موثر و تاثیرگذار باشد تا این افراد بتوانند آسیب‌ها و تهدیدات را بشناسند. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت بیان داشت: آموزش نه گفتن به نوجوانان و جوانان بسیار تاثیرگذار است و می‌تواند انان را در این خصوص در آینده بسیار کمک کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار