امام جمعه کرج: 

حمله مستکبران به رهبری آمریکا به یمن بی پاسخ نخواهد ماند

آیت الله حسینی همدانی گفت:  حمله مستکبران به رهبری آمریکا و انگلیس به یمن اشتباه بزرگی بود که بی پاسخ نخواهد ماند.  

نماینده ولی فقیه در البرز گفت: نیمه شب گذشته شاهد حمله جبهه استکبار به رهبری آمریکا و انگلیس جنایتکار به یمن بودیم اما باید بدانند، اشتباه بزرگی انجام داده‌اند و با پاسخ سخت یمن مواجه خواهند شد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: امروز سازمان ملل باید تلاش کند تا در مقابل جنایات آمریکا به عنوان عامل اصلی تنش در منطقه بایستد، ملل امروز به ننگ ملل و بشریت تبدیل شده است زیرا به آمریکا و اسرائیل اجازه می‌دهد که به جنایات و تجاوز خود علیه ملت مظلوم ادامه دهند.

او ادامه داد: با همه این تلاش‌های جبهه استکبار جنگ غزه در حال ۱۰۰ روزه شدن است و مجاهدان غزه با وجود این همه شهید مبارزه را ادامه می‌دهند.

امام جمعه کرج گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با همه کمک‌های آمریکا دچار بحران‌های مختلفی شده است و یمن هم با همه اتفاقات با صلابت در حال مبارزه است و آمریکا نتوانسته اتلافی برای مقابله با آن تشکیل دهد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: محور مقاومت به استکبار اجازه نخواهد داد به اهداف شوم خود در منطقه دست پیدا کنند و انشاالله عاقبت این مسیر به نابودی اسرائیل ختم خواهد شد.

او افزود:  امروز شاهد این هستیم عرصه به اسرائیل تنگ شده و به تازگی لیبی هم حرکت کشتی‌های اسرائیلی را با مشکل مواجه کرده است و در این مسیر خواهیم دید که هرچه بیشتر در غزه جنایت کنند ملت‌های مسلمان بیدارتر خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در البرز گفت: در روزهای گذشته به حضور ناوشکن ایرانی در دریای سرخ کمتر توجه شد و مردم متوجه این حرکت مهم نشدند، امروز نیروی دریایی با قدرت حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران در دریاهای منطقه است و توقیف نفتکش آمریکایی در روزهای گذشته در همین رابطه صورت گرفت.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه به روز بیست و ششم دی ماه و فرار شاه از ایران اشاره کرد و گفت: برای مستکبران ماندن شاه مورد تاکید بود اما پیروزی انقلاب ریشه در تحولاتی داشت که از سال‌های قبل آغاز شده بود.

او تصریح کرد:  نهضت فداییان اسلام با رهبری نواب صفوی ها و مجاهدت‌های بسیاری داشت تا جایی که رهبر معظم انقلاب هم به تاثیر ایشان در انقلاب تاکید داشته است نواب صفوی روحانیت را وارد جریان‌های سیاسی کرد.

حسینی همدانی در پایان با تاکید بر حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات پیش رو گفت: این روزها رد صلاحیت‌ها و حضور چهره های مختلف در انتخابات گرم شده است، در این زمینه تاکید می کنم که هیچ یک از ائمه جماعات استان حق ورود به این مسائل را ندارند و دخالتی در این موضوع نخواهند داشت. 

او گفت:  تنها وظیفه ما کمک به امر انتخابات معرفی شاخص ها و دعوت از مردم برای حضور موثر برای قدرت نظام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.