اجرای عملیات ارتقاء امنیت محله محور در لرستان/کشف بیش از ۱۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه

فرمانده انتظامی لرستان از اجرای طرح عملیات مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز ارتقاء امنیت محله محور با توجه به ایام پایانی سال و در پیش بودن شب چهارشنبه سوری در استان خبر داد.

سردار"یحیی الهی" اماظهار کرد: به منظور ارتقاء ضریب امنیت شهروندان در استان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با حضور تمام عوامل انتظامی، پلیس‌های تخصصی و شهرستان‌های تابعه با توجه به ایام پایانی سال و در پیش بودن شب چهارشنبه سوری طی ۲۴ ساعت گذشته به اجراء گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح ۲۷ قبضه سلاح شکاری و جنگی و ۹۲ عدد انواع فشنگ غیرمجاز کشف و ۱۶ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: در ادامه این طرح بیش از ۵۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر و بیش از ۱۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف، ۲۳ خرده فروش مواد مخدر و تهیه و توزیع کننده مواد محترقه دستگیر و ۱۲۲ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

الهی کشف ۴۳ هزار و ۶۷۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۳۸ میلیارد ریال، توقیف ۱۳۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، دستگیری ۲۵ قاچاقچی و ۲۱ سارق و مالخر را از نتایج دیگر این طرح عنوان کرد و با اشاره به دستگیری ۳۰۶ متهم تحت تعقیب انتظامی و قضائی و دستگیری ۱۳ نفر سارق در این طرح، گفت: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با تمام توان با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، قاچاقچیان و هنجارشکنان برخورد قانونی خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.