ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگینی در تمامی محور‌های شمالی از جمله کرج-چالوس و هراز را شاهد هستیم.

 ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از محور‌های چالوس و آزادراه تهران-شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است، اما محدودیت تردد تمامی وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده استان‌های مازندران و تهران برطرف شده است.  

وی با بیان اینکه ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده تونل شماره ۱۶، حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه، محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و ماسال تا مرزن آباد سنگین است، گفت: محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های پیست آبعلی، گزنک، بایجان و سه راهی چلاو و مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو و بایجان ترافیک سنگین گزارش شده است.  

وی افزود: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-رشت مسیر (جنوب به شمال) محدوده کومسار و ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند را شاهد هستیم.  

او در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین محدوده‌های مهرویلا و مهرگان، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و ترافیک سنگین در آزادراه تهران-قم محدوده عوارضی تهران را شاهد هستیم.  

محرابی نیا در خصوص آخرین وضعیت جوی محور‌ها هم گفت: بارش باران در برخی از محور‌های استان اردبیل، کرمانشاه، فارس، بوشهر و هرمزگان را شاهد هستیم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار