سردار رادان:

در جنگ نرم پیروز خواهیم شد

فرمانده کل فراجا در اجتماع مردم رشت گفت: با حمایت همه جانبه شما در جنگ نابرابر نرم پیروز خواهیم شد.

سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه) در همایش مردمی حمایت از مجریان طرح حجاب و عفاف موسوم به «طرح نور» در میدان شهدای ذهاب رشت با تبریک دهه کرامت گفت: بسیار خرسندم که در اجتماع پرشکوه مردمان گیلان زمین حاضر شده ام. 

او با تقدیر از حمایت همه جانبه مردم از این نیرو‌های جان بر کف افزود: سربازان شما در جنگ نابرابر نرم قرار دارند که با حمایت همه جانبه شما مردم پیروز خواهیم شد.

فرمانده کل فراجا با اشاره به دیار مفاخر خیز گیلان تصریح کرد: میرزا کوچک خان فرزند بزرگ و دلیر گیلان که به هیچ قیمتی از ارزش‌ها نگذشت.

سردار رادان با بیان اینکه جبهه حق در برابر جبهه باطل پیروز است، گفت: وعده صادق ثابت کرد که انقلاب اسلامی در مسیر بزرگ پیروزی قرار دارد.

او همچنین به نقشه‌های دشمن علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن به دنبال حذف ۲ بال غیرت و حیا بوده و این ۲ بال مکرر مورد آماج حملات دشمنان است.

به گفته فرمانده کل انتظامی کشور، دشمن با هدف قرار دادن غیرت دینی و ایمانی مردم ایران اسلامی دنبال تسخیر خاکریز‌های داخلی است.

در جنگ نرم پیروز خواهیم شد

در جنگ نرم پیروز خواهیم شد

سردار رادان با اشاره به اینکه مقابله با عفاف و حجاب حرف امروز و دیروز نیست، تصریح کرد: دشمن از سده‌های گذشته دنبال حذف غیرت و حیا در جامعه اسلامی است.

در جنگ نرم پیروز خواهیم شد

در جنگ نرم پیروز خواهیم شد

او اهمیت و نقش مردم در جنگ نرم را یادآور شد و گفت: ایران با حمایت مردم از عفاف و حجاب صحنه جنگ نرم را فتح می‌کند.

در جنگ نرم پیروز خواهیم شد

فرمانده کل فراجا با بیان اینکه امروز خاکریز‌های جنگ تغییر کرده است، افزود: امروز خاکریز‌های کمیل در خیابان و کوچه و پس کوچه‌های ایران است.

منبع: مهر

برچسب ها: سردار رادان ، طرح نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
از وضع حجاب زنا و دخترا پیداست