آغاز ساماندهی معلمان کرمانی در قالب پروژه مهر

معاون آموزش و پرورش استان کرمان از آغاز ساماندهی قریب ۴۴ هزار فرهنگی استان کرمان در قالب پروژه مهر از نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

معاون طرح و برنامه مدیریت منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان کرمان از آغاز ساماندهی قریب ۴۴ هزار فرهنگی استان کرمان در قالب پروژه مهر از نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری با امضای تفاهم نامه با ادارات آموزش و پرورش استان خبر داد.

مسعود عربی در جلسه امضای تفاهم نامه با اداره آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه گفت: ساماندهی نیروی انسانی یکی از مهمترین رویکرد های آموزش و پرورش استان است و در این راستا تاکید شده ثبت نام دانش آموزان و ساماندهی نیروی انسانی تا تیرماه انجام شود تا بتوانیم کمبود نیرو را ارزیابی کنیم.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۴۴ هزار فرهنگی در استان کرمان افزود: ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان بر اساس نیاز واقعی از بهمن ماه سال ۱۴۰۲ آغاز شده و هم اکنون در حال انعقاد تفاهم نامه با ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق در راستای ساماندهی نیروی انسانی بر اساس نیاز واقعی هستیم.

عربی تصریح کرد: بدون شک انجام فرآیند صحیح ساماندهی مبتنی بر سیاست های سند تحول بنیادین و مفاد زیر نظام های شش‌گانه که مورد تائید و تاکید مقام معظم رهبری است، منجر به افزایش کیفیت فعالیت‌ها، تقویت شایستگی‌های اعتقادی و حرفه ای معلمان خواهد شد.

معاون طرح و برنامه مدیریت منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بهره‌گیری از منابع موجود در راستای ارتقاء سطح بهره‌وری را مهمترین هدف ساماندهی نیروی انسانی دانست و بر توجه و برنامه ریزی مناسب به منظور ساماندهی نیروی انسانی تاکید کرد.

عربی با بیان اینکه هیچ سازمانی بدون برنامه‌ریزی مشخص و مدون نمی‌تواند به اهداف خود دست یابد، عنوان کرد: در بحث ساماندهی نیروی انسانی علاوه بر برنامه‌ریزی دقیق، کارگروهی منسجم و هوشمندانه لازم در آموزش و پرورش استان تشکیل شده است.

وی بیان کرد: بدون شک انجام فرآیند صحیح ساماندهی مبتنی بر سیاست های سند تحول بنیادین و مفاد زیرنظام های ششگانه که مورد تائید و تاکید مقام معظم رهبری است، منجر به افزایش کیفیت فعالیت‌ها، تقویت شایستگی‌های اعتقادی و حرفه ای معلمان خواهد شد.

عربی استفاده از تمام ظرفیت های آموزش و پرورش را در راستای اثربخشی فعالیت های آموزشی و پرورشی مهم خواند و گفت: ساماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی و پرورشی به صورت برنامه دار برای بهبود روند شرایط موجود و اثرگذاری مطلوب در حال پیگیری و اجراست.

وی با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی یکی از اولویت های قابل توجه آموزش و پرورش استان کرمان است، افزود: فرایند و نقش ساماندهی نیروی انسانی در تحقق توسعه عدالت آموزشی بسیار تاثیرگذار و بی‌بدیل است.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.