برگزاری مراسم بزرگداشت شهید جمهور و همراهان در زرند+ فیلم

مراسم بزرگداشت شهید جمهور و همراهان در سالن سپاه زرند با حضور مردم و مسئولان برگزار شد. 

سرتیب دوم عباس ملکی زاده، جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در مراسم بزرگداشت شهید جمهور و همراهان که در سالن سپاه زرند با حضور مردم و مسئولان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت گفت: صحبت کردن در جلسات شهید کار سختی است. 

وی افزود: چه چیزی باعث شد، میلیون‌ها نفر از پیر، جوان، زن، مرد و کودک در تشییع آیت الله رئیسی، شهید خدمت در قم، تبریز و تهران شرکت کردند؟ و آن چیزی جز اخلاص شهید نبود. 

جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش خطاب به حاضران تصریح کرد: شما را که دعوت کرد؟ شما به دعوت خدا آمدید؛ چون شهید کارش خدایی بود و خدمت به خلق کرد و خدا عزیزش کرد. 

وی بیان داشت: شهدای ما قبل از شهید شدن به فرمایش سردار دل‌ها شهید بودند و امروز این طور عزت پیدا کردند. 

سرتیپ دوم عباس ملکی زاده بیان داشت: در کلام قرآن است که خداوند می‌فرماید: من دست شهید را می‌گیرم و به بهشت می‌برم. 

وی افزود: هدف شهید عزیز رئیسی بزرگ بود و هدفش را از امام (ره) گرفت و امام (ره) از امام حسین (ع) و او از جدش رسول الله (ص) گرفت.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش تصریح کرد: شهید جمهور، ذوب در خدا بود؛ پس دیگر قطره نیست و دریا بود و به مقام هجرت رسید و این مقام کمی نیست.

وی افزود: آن‌ها از فرزند و زندگی گذشتند و به فرمایش امام (ره) عند ربهم یرزقون شدند و روزی شان را از خداگرفتند و روزی شهدا، شفاعت بندگان است و این مقام شهید است و ما می توانیم از شهدا مشکلات را خواستار شویم و به آن‌ها متوسل شویم و این مقام را خدا به آن‌ها داد و والاترین مقام است. 

سرتیب دوم ملکی زاده گفت: امام (ره) می‌فرماید:‌ ای نشستگان در مقابل خانه خدا به ایستادگان در مقابل دشمنان خدا دعا کنید و این؛ یعنی کمال انسانیت و معنی شهید است. 

وی تصریح کرد: خانواده شهدا قابل احترام هستند و آن‌ها ستون‌ها و رحمت الهی هستند و اگر کشو ر سرپا و استوار است با این اتفاقات به برکت رهبر عزیزمان، خون شهدا وخانواده‌های شهدا است. 

سرتیب دوم ملکی زاده گفت: یک رادیو باعث سقوط شوروی شد؛ ولی ببینید ۲۸۵ کانال ماهواره‌ای علیه ایران تلاش می‌کند؛ ولی کشور ما ایستاده است و دلیل آن به برکت وجودمقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خون شهدای عزیزمان است. 

این مراسم باعزاداری و سینه زنی در سوگ شهید جمهور آیت الله رئیسی و همراهانشان همراه بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار