اجلاس غيرمتعهدها فرصتي مناسب در شرايط فعلي اقتصاد

رئيس اتاق تهران گفت: اجلاس غير متعهدها فرصت مناسبي در شرايط اقتصاد فعلي بود كه موجب مي شود به دستاوردهاي مطلوبي دست يابيم.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، يحيي آل اسحاق رئيس اتاق تهران در هجدهمين نشست هيئت نمايندگان اتاق تهران با بيان اينكه برگزاري اجلاس غير متعهدها در كشور فرآيندي مطلوب بوده است، گفت: اجلاس غيرمتعهدها با مديريت و هماهنگي عالي برگزار شد و بازتاب مطلوبي هم داشت كه اميدواريم بخش خصوصي نيز به نتيجه مطلوب خود دراين اجلاس برسد.

آل اسحاق ادامه داد: اكنون شرايط عمومي جهان به نحوي با اقتصاد در ارتباط است بنابراين مي توانيم از اين فرصت براي بخش خصوصي و اقتصاد كشور استفاده كنيم.

رئيس اتاق تهران تصريح كرد: طي فرآيند برگزاري اجلاس اتاق تقاضا كرد تا اجازه داده شود كميته ويژه اي به عنوان اتاق هاي بازرگاني كشورهاي عضو تشكيل شود و دبيرخانه اي با مديريت اتاق ها شكل گيرد و وعده آن داده شده است.

آل اسحاق با يادآوري دستاوردهاي سفر اتاق به كشور هند افزود: سفر اتاق به هند تا حدودي بي تاثير نبود تا جايي كه در اجلاس ديده شد هند 200 نفر از افراد بخش خصوصي خود در ايران شركت كرد كه به نفع بخش اقتصادي و خصوصي است./س

برچسب ها: اقتصاد ، اجلاس ، دستاورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار