آيت‌الله علوي با اشاره به رهنمودهاي رهبري:

نامزدها به جاي تخريب ديگران خود را اثبات کنند

عضو خبرگان رهبري گفت: نامزدهاي انتخابات بايد به طرح جنبه‌هاي مثبت بپردازند و به جاي نفي ديگران به دنبال اثبات خود باشند.

آيت‌الله سيد محمود علوي در گفتگو با خبرنگار احزاب‌ باشگاه‌خبرنگاران، با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر سلامت انتخابات بيان داشت: دغدغه مقام معظم رهبري سلامت فضاي انتخاباتي  است از اين جهت  که نامزدها براي رسيدن به موفقيت نامزدهاي ديگر را تخريب نکنند.

عضو خبرگان رهبري با بيان اينکه نامزدهاي انتخاباتي و هواداران آنها بايد از فضاي تخريبي دوري کنند گفت: فعالان عرصه انتخاباتي از جمله نامزدها بايد به طرح جنبه هاي مثبت مسائل انتخابات بپردازند و به جاي نفي ديگران به دنبال اثبات خود باشند.

آيت‌الله علوي در تصريح طرح جنبه هاي مثبت افزود: مسئولان و نامزدها بايد به طرح و ارائه برنامه پرداخته و هوادارانشان نيز در همين مسير گام بردارند.

وي اظهار داشت: معتقدم که رعايت جنبه اخلاقي و محقق شدن اين امر در فضاي انتخابات ، که دغدغه مقام معظم رهبري است، سلامت فضاي انتخابات را تأمين مي‌کند.

رئيس شوراي عالي جبهه ايستادگي با يادآوري انتخابات دوره گذشته، عنوان کرد: عدم رعايت اخلاق انتخاباتي در دوره انتخابات گذشته سبب آسيب رسيدن به جامعه و حدت ملي و ايجاد ترديد در بين مردم شد ، اين مسئله به هيچ وجه به نفع جامعه و مردم و نظام نيست.

اين عضو خبرگان رهبري با اظهار اميدواري براي برگزاري پرشور انتخابات سال‌ آتي خاطرنشان كرد: همه افرادي که قصد ورود به عرصه انتخابات رياست جمهوري را دارند بايد تقواي سياسي را رعايت کنند تا يک انتخابات پرشور و با حضور گسترده مردم برگزار شود.

انتهاي پيام /پ3

برچسب ها: شورای ، عالی ، جبهه ، ایستادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.