حجت‌الاسلام آشتياني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مردم نقش بسزايي در شناسايي افراد باکفايت جهت حضور در انتخابات دارند/ افراد سست‌عنصر را بشناسيد

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: مردم مي‌توانند افراد باکفايت را مورد شناسايي قرار داده و اگر تشخيص دادند فردي صلاحيت ورود به انتخابات دارد از وي براي حضور، دعوت به عمل آورند.


حجت‌الاسلام و المسلمين محمدرضا آشتياني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سخنان اخير مقام معظم رهبري پيرامون چگونگي ورود به انتخابات از سوي مردم و مسئولين گفت: طبق فرمايشات ايشان ورود زودهنگام به عرصه انتخابات به مصلحت نيست چراکه جامعه را به سمت التهاب برده و تأثير کارکرد آن را نيز کاهش مي‌دهد.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در ادامه با اشاره به رهنمودهاي مقام معظم رهبري مبني بر ورود افراد باصلاحيت به انتخابات گفت: اگر کسي که شايستگي حضور در عرصه انتخابات را دارد وارد اين عرصه نشود به نوعي به جامعه و کشور ضربه زده است چراکه نيامدن او باعث مي‌شود افرادي که ناشايست هستند وارد شده و به اين ترتيب از ظرفيت‌هاي کشور به خوبي استفاده نمي‌شود.

وي افزود: در اين زمينه مردم نيز مي‌توانند افراد باکفايت را مورد شناسايي قرار داده و اگر تشخيص دادند فردي صلاحيت ورود به انتخابات را دارد از وي براي حضور دعوت به عمل آورند.

حجت‌الاسلام آشتياني با اشاره به بخش ديگري از بيانات مقام معظم‌ رهبري مبني بر يکسان بودن نقشه دشمن در سال‌هاي 78 و 88، خاطرنشان کرد: طبيعتا در ايام انتخابات دشمن دست به طراحي‌هايي به نفع خود مي‌زند و سعي مي‌کند به کانديدايي را که مطلوب خودش است،‌ جهت دهد.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در پايان گفت: البته اين موضوع به اين معنا نيست که شوراي نگهبان نمي‌تواند نوع جهت‌گيري کانديداها را تشخيص دهد،‌ چنانکه در سال 88 ديديم،‌ بعضي از آقايان سست‌عنصر پس از ورود به انتخابات خود را نشان دادند،‌ لذا بهتر است مردم فردي را برگزينند که پيش از اين امتحان خود را پس داده باشد و بتواند در شرايط بحراني،‌ کشور را مديريت کند. 

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.