حاشيه هاي برنامه سينمايي "هفت"؛

سعيد منتظرالمهدي:خريد سهم كيانوش عياري صحت ندارد

كيانوش عياري با توجه به اينكه مخالف اصلاحيه فيلم "خانه پدري" است قصد خريد سهم وي را نداريم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شب گذشته برنامه "هفت" در بخش اول برنامه به گفتگوي تلفني با سعيد منتظرالمهدي رئيس موسسه ناجي هنر در خصوص وضعيت فيلم خانه پدري پرداخت.
سعيد منتظرالمهدي رئيس مدرسه ناجي هنر در خصوص وضعيت "خانه پدري" گفت: با توجه به اينكه ما خواهان اكران فيلم هستيم با اصلاحات ارشاد براي اكران موافقت خواهيم كرد.
وي ادامه داد: كيانوش عياري مخالف اصلاحات فيلم است و ما نيز هيچ تصميمي مبني بر خريد سهم وي نداريم.
در ادامه برنامه و در بخش گفتگوي مهمان شيرين يزدان بخش و رابعه مدني دو بازيگر فيلم بوسيدن روي ماه مهمان برنامه هفت بودند.
در ابتدا شيرين يزدان بخش در خصوص تاثيرات فيلم بر روي مخاطبان عنوان كرد: همراهي عوامل فيلم با بازيگران در تاثيرگذاري فيلم بسيار موثر بود و مخاطبان در اين اثر حس خوبي را دريافت مي كردند كه باعث ناراحتي آن ها نمي شد.
وي ادامه داد: براي بازي در فيلم بوسيدن روي ماه تمرين مناسبي صورت نمي گرفت و بلافاصله جلوي دوربين نقش خود را ايفا ميكرديم.
يزدان بخش در خصوص نحوه‌ي ورود خود به بازيگري اظهار داشت: بعد از بازنشستگي، تماشاي تئاتر بهترين اوقات فراغت من بود و از هما جا تئاتر ترس مرا براي بازيگري جلوگيري كرد.
وي در پايان صحبتهايش به مصاحبه هاي خود در برخي از روزنامه ها اشاره كرد و افزود: پيشكسوتان با هر گونه مطلب و يا مصاحبه اي كه در روزنامه ها منعكس مي شود دچار سوء تفاهم نشوند به دليل اينكه آنها جزو با سابقه هاي فعاليت بازيگري هستند.
در ادامه رابعه مدني، بازيگر نقش فروغ گفت: بيان احساسات سختي بسياري دارد و همچنين انرژي بسياري براي انتقال حس صرف كند اما انرژي صرف شده در خاله فروغ همچنان در من باقي است.
وي در ادامه افزود: 6 فيلم بلند به كارگرداني شهاب و تعداد بسياري فيلم كوتاه را در كارنامه ي كاري خود دارم و براي بازي در فيلم بوسيدن روي ماه طبق نظر و  انتخاب همايون اسعديان بوده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار