آيت‌الله كعبي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حماسه 9 دي نقطه اوج بصيرت مردم است

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: 9 دي نقطه اوج بصيرت مردمي است كه براي پاسداري از اهداف و آرمان‌هاي انقلابشان در مقابل دشمنان داخلي و خارجي ايستادگي كرده‌اند.

آيت‌الله عباس كعبي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حماسه مردم در 9 دي را نشانه پايبندي آنان به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي دانست و اظهار داشت: 9 دي نقطه اوج بصيرت مردمي است كه براي پاسداري از اهداف و آرمان‌هاي انقلابشان در مقابل دشمنان داخلي و خارجي ايستادگي كرده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبري سه عنصر هويت اسلامي، انسجام دروني و دفاع از ولايت فقيه را راهبرد اساسي مردم دانست و گفت: ملت در 9 دي توطئه‌هاي دشمنان انقلاب را براي براندازي با جنگ نرم خنثي كردند.

آيت‌الله كعبي تبيين حماسه مردم در 9 دي را يك وظيفه اسلامي و انقلابي خواند و افزود: بعد از فتنه 88 مقام معظم رهبري بيش از ديگران از واژه فتنه اشاره كردند و نسبت به آن هشدا دادند و اين مسئله نشان مي‌دهد كه ايشان به شايستگي نقش بصيرت را در خنثي كردن توطئه‌ها و فتنه‌هاي آينده مي‌دانستند.

عضو مجلس خبرگان رهبري تاكيد كرد: مديريت حكيمانه رهبري معظم انقلاب كشور را به سلامت از فتنه 88 عبود داد؛ مردم با حضور گسترده در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي به عنوان اولين انتخابات بعد از فتنه نشان دادند كه به درستي از نقشه‌هاي دشمناتن آگاهي دارند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، خبرگان ، کعبی ، فتنه ، مردم ، کشور ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار