منصوري:

کارشکني غرب در مذاکرات خللي در پيشرفت ايران وارد نمي‌كند

عضو کميسيون امنيت ملي با اشاره به اينکه غرب در مذاکرات هسته‌اي، سياست اتلاف وقت را در پيش گرفته است، گفت:‌ اقداماتي نظير وقت‌كشي و ايران‌هراسي نمي‌تواند موجب صرفنظر ايران از حقوق قانوني خود شود چرا كه ملت ايران با قدرت در مسير پيشرفت حركت خواهد كرد.


عباسعلي منصوري‌آراني نماينده مردم کاشان، آران و بيدگل در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه موضع ايران در قبال مذاکرات با 1+5 روشن و براساس قوانين است، گفت: جمهوري اسلامي ايران در مذاکرات هسته‌اي در چارچوب حركت کرده و براين اساس همواره رويکردي ثابت در مذاکرات را پيگيري مي‌کند.

وي با بيان اينکه غرب همواره و در جريان مذاكرات هسته‌اي سياست وقت‌كشي را در پيش گرفته و در روند مذاکرات کارشکني مي‌کند، افزود: غرب تمايلي بر حل و فصل موضوع هسته‌اي ندارد و همواره به بهانه‌هاي واهي روند مثبت مذاکرات را متوقف کرده‌اند.

عضو کميسيون امنيت ملي تاکيد کرد: غرب نمي‌تواند با اقداماتي نظير اعمال تحريم‌ها و ايران‌هراسي، جمهوري اسلامي ايران را از احقاق حقوق خود و استفاده از انرژي صلح اميز هسته‌اي براساس مفاد "NPT" منصرف کند و مانع از پيشرفت کشور شود.

انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار