رئيس دفتر حفاظت منافع ايران در قاهره خبر داد:

رايزني هاي وزير امور خارجه کشورمان با مرسي در خصوص طرح بشار اسد

رئيس دفتر حفاظت منافع ايران در قاهره از محور قرار گرفتن طرح بشار اسد در گفتگوي دوجانبه وزير امورخارجه كشورمان با محمد مرسي خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، "مجتبي اماني" در گفتگوي اختصاصي خود با روزنامه فرامنطقه اي الشرق الاوسط اظهار داشت كه سفر دكتر صالحي به مصر در راستاي سفر دوره اي وي به كشورهاي آفريقايي است و قرار است در سفر خود به اين كشور با محمد مرسي رئيس جمهور، محمد كامل عمرو وزير خارجه، اخضر ابراهيمي نماينده ويژه سازمان ملل در امور سوريه و برخي ديگر از شخصيت هاي مصري ديدار و گفتگو كند.

وي در ادامه با مهم خواندن سفر دكتر صالحي به مصر، افزود قرار است در ديدار وزير امور خارجه كشورمان با محمد مرسي به امور سوريه بويژه طرح سه مرحله اي بشار اسد و ابتكار عمل مصر در خصوص پايان بحران اين كشور و همچنين نتايج نشست سه جانبه ايران، مصر و تركيه پرداخته شود.

اماني همچنين از مطرح شدن موضوعات مختلف در ديدار هاي مختلف وزير امورخارجه با شخصيت هاي مصري خبر داد.

رئيس دفتر حفاظت از منافع ايران در قاهره در پايان گفتگوي خود با روزنامه الشرق الاوسط در پاسخ در مورد حضور ايران در كنفرانس كشورهاي اسلامي گفت ايران به شكل فعال در سطح بالايي در اين كنفرانس كه در مصر برگزار مي شود شركت مي كند.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار