راه اندازی شبکه اختصاص تلفن همراه مدیران هلال احمر

مشاور اجرایی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از راه اندازی شبکه اختصاصی تلفن همراه مدیران هلال احمر تحت عنوان شبکه تلفن همراه مهرورزان خبر داد.

نادر غنی زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: این شبکه تلفنی به منظور تسهیل و ارتقای سطح ارتباط و تعامل میان مدیران عامل جمعیت های استانی، روسای شعب و معاونان جوان استان ها و در راستای تحقق هر چه بهتر ماموریت های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر راه اندازی شده است.

وی با یادآوری اینکه شبکه تلفن یاد شده با همکاری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل ایجاد شده است گفت: از جمله مزایا و امکانات این شبکه تلفنی، کاهش هزینه مکالمات است که انتظار می رود از این خطوط در راستای ارتقای کیفیت و کمیت فعالیت های سازمان جوانان هلال احمر در استان ها و شهرستان ها بهره برداری شود.

غنی زاده تصریح کرد: همچنین از طریق این سرویس، امکان برقراری جلسات در بستر تلفن همراه و مکالمه شش نفر به به طور همزمان برای تمام مشترکان فراهم شده است.

وی ایجاد شماره کوتاه را از دیگر ویژگی های شبکه تلفن همراه مهرورزان خواند و افزود: این خطوط دارای شماره های سه رقمی هستند و مشترکین می توانند به جای شماره گیری تلفن همراه طرف مقابل، از طریق این شماره ها با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

غنی زاده از دیگر ویژگی های این شبکه تلفنی را امکان ایجاد شماره واحد گروهی برای مشترکین و برگزاری آموزش الکترونیک، امکان ارسال فیلم، پویانمایی و پیام های چند رسانه ای آموزشی بیان کرد.

مشاور اجرایی رئیس سازمان جوانان هلال احمر دریافت پیامک های اجتماعی، فرهنگی و امدادی مبتنی بر متون به روز شده شامل آموزش امداد، نجات و کمک های اولیه، پیشگیری از حوادث و سوانح و آسیب های ناشی از آنها، شیوه های مداخلات روانی، اجتماعی و فرهنگی برای جوانان و آموزش مهارت های زندگی را از دیگر ویژگی ها و مزایای شبکه تلفن همراه مهرورزان عنوان کرد.

وی گفت: همچنین با این شبکه تلفنی، مدیران سازمان به برگزاری نظرسنجی، ارزیابی عملکرد و شناخت تصمیمات گروهی در خصوص فعالیت ها و برنامه های سازمان جوانان خواهند بود./ز

برچسب ها: سرویس ، خطوط ، کیفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار