نجابت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

2+1 کابينه احتمالي خود را معرفي کند/تمايل برخي چهره‌ها براي پيوستن به ائتلاف سه‌گانه

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: ائتلاف 1+2 بايد کابينه خود را مشخص و در زمان تبليغات انتخاباتي معرفي کند تا پيش از انتخابات مردم از تيم و کابينه نامزد منتخب خود آگاهي داشته باشند.

احمد نجابت در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با  ائتلاف 1+2 اظهار داشت: ائتلاف 1+2 گام مثبتی در جهت وحدت ميان "اصولگرایان" است و این تصمیم، کاهش دهنده تفرقه احتمالی اصولگرایان در انتخابات سال آتي است.

عضو شورای مرکزی "جمعیت ایثارگران" با بیان اینکه معرفی کابینه از سوی نامزدهای انتخابات دور یازدهم بسیار موثر است، بیان کرد: معرفی کابینه از سوی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال آينده از این جهت که مردم نسبت به تیمی که رئیس‌جمهور قصد همکاري با آنها را دارد، راهکاری جدید و پسندیده‌اي است.


نجابت افزود:مردم باید پيش از انتخابات نسبت به افرادي که  از لحاظ تعهد و تخصص و ولایت‌مداری، رئیس‌جمهور آينده را در راستاي اداره دولت، همراهي مي‌کنند، آگاهی داشته باشند لذا  ائتلاف 1+2 نيز بايد در تلاش براي معرفي کابينه  نامزد مورد نظر خود برآمده تا به نتيجه مطلوب در انتخابات برسند.  


وی با اشاره به راهکار نظرسنجی از سوی ائتلاف‌گران 1+2 اظهار داشت: بر اساس  نظر سنجي مردمي یک نفر از بین سه نفر برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب خواهد شد، بنابراین اقبال عمومی مردم از افراد مطرح شده در این ائتلاف (حداد، ولایتی، قالیباف) تعیین کننده تصمیم ائتلاف 1+2 برای معرفی کاندیدای اصلح خواهد بود.


عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران خاطر نشان کرد: احتمال افزایش و پیوستن افراد به این ائتلاف دور از ذهن نیست و شنیده‌ها ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حکايت از تمايل افراد ديگر براي پيوستن به اين  ائتلاف را دارد. 


گفتنی‌ است؛ چندی پیش (حداد عادل، قالیباف، ولایتی) در جهت ورود به انتخابات رياست جمهوري دوره يازدهم با يکديگر به ائتلاف رسيدند که اين ائتلاف به 1+2  در محافل سياسي و تحليلي مشهور شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: نجابت ، ائتلاف ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار