رئيس شوراي سياستگذاري جشنواره نماز و نيايش در آستانه افتتاحيه به اين جشنواره پيام داد :

موهبت برگزاري جشنواره نماز و نيايش در ام القراي وادي اسلام كاري بس باشكوه و متبرک است

ميرزاخاني طي پيامي به اين جشنواره گفت:تداوم جشنواره هاي نماز و نيايش يعني استحكام سنگرهايي كه سر بازان سينماي جوانان ايران در منشور عشق سر لوحه كار خويش قرار داده اند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مديرعامل انجمن سينماي جوانان ايران در آستانه افتتاح پنجمين دوره برگزاري جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران طي پيامي به اين جشنواره گفت:تداوم جشنواره هاي نماز و نيايش يعني استحكام سنگرهايي كه سر بازان سينماي جوانان ايران در منشور عشق سر لوحه كار خويش قرار داده اند .
متن كامل پيام ميرزاخاني به شرح زير است:
به نام خدايي كه نامش آ رامبخش دلهاست.همو كه ترنم نماز و زمزمه نيايش را به بندگانش عطا نمود تا در خنكاي زلال سپيده دمان  و شامگاهان تنهايي، با آن  بيكران زيبايي و كمال به راز و نياز بنشيند .
از دير باز خداوندگارمهربان روح پرستش و عبوديت را در نهاد آدمي به وديعت نهاده است تا انسان در چشمه سارنماز و نيايش غبار از جان بشويد و مشتاقانه براي باز جست گوهر مكارم وفضايل در برهوت تنهايي خويش گام بردارد.
  امروز كاروان ره گم كرده بشريت گنج سر به مهر دعا و نيايش را هنوز نگشوده و همچنان رمز و راز نياز و نماز برايش نامكشوف است گرچه سياره ها را تسخير و دل ذره را شكافته است اما در مسير سير و سلوك و برافروختن چلچراغ شناخت خدا و حقيقت هنوزطفل راه است و در وادي هيچستان گام برمي دارد .
  موهبت بر گزاري جشنواره نماز و نيايش در ام القراي وادي اسلام كاري بس بشكوه است ومتبرك ... و طليعه دين باوري و پژواك رحمت و وحدت خواهد بود .
  اين فرصت، ديگر بار، بازگشت  به فطرت انسانيت را نويد مي بخشد و عطر دلاويز اين تعداد آثار رسيده از اقصي نقاط ايران عاشقان نماز و نيايش را از خويش بي خويش و سرمست خواهد ساخت و عمق عبوديت و عشق انسان به معبود والايش را اعتلا و جلا خواهد بخشيد.
  تداوم جشنواره هاي نماز و نيايش يعني استحكام سنگرهايي كه سر بازان سينماي جوانان ايران در منشور عشق سر لوحه كار خويش قرار داده اند .
 اينجانب بر خويش فرض مي دانم از كوشش هاي شايسته و اينهمه تلاش هاي مشفقانه و بي دريغ تشكر و قدرداني بنمايم.
   بي ترديد  درنزد آن مهر آفرين مهربان زحمات  از حساب افزون شما دست اندر كاران اين جشنواره، مأجور و محفوظ خواهد ماند.
  هاشم ميرزاخاني/رئيس هيئت مديره و مديرعامل انجمن سينماي جوانان ايران
  و رئيس شوراي سياستگذاري جشنواره
پنجمين جشنواره ملي نماز و نيايش امرز پس از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر حضرت معصومه (ص) در قم افتتاح و دوم بهمن ماه رسما كار خود را در استان قم و همزمان سراسر كشور آغاز مي نمايد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار