مجيد سعيدي:

معترض به نام خود در تيتراژ هستم/ محمود پاك نيت درخشان‌ترين بازي خود را در "خاطرات مرد ناتمام" ارائه داد

"محمود پاك نيت" زيباترين بازي خود را در مجموعه "خاطرات مرد ناتمام" ارائه داد.

مجيد سعيدي ايفاگر نقش "شاه غلام" در مجموعه "خاطرات مرد ناتمام" در خصوص حضورش در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: زماني كه فيلمنامه را خوانم، خطر بزرگي اين كار را تهديد مي‌كرد كه من نگران آن بودم.
وي ادامهداد: كار بيشتر مبتني بر ديالوگ بوده و شبيه به تله تئاتر در مي‌آمد كه شايد نمي‌توانست مخاطب خود را حفظ كند.
سعيدي با اشاره به ساخت آثار متفاوتي در خصوص دوران پهلوي اظهار داشت: كارهاي شبيه به يكديگر در خصوص دوران پهلوي‌ها و به خصوص كشف حجاب بسيار ساخته شده و وجود مسائل سياسي و بيان اتفاقات دوران پهلوي‌ها در اين مجموعه از دلايل نگراني من بود.
بازيگر نقش "شاه غلام" افزود: ولي با همه اين نگراني‌ها،نگاه و قلم تيزبينانه "سيد علي ميرفتاح" در نگارش فيلمنامه و اطلاعات كامل او در خصوص پهلوي‌ها، كار را به سمت ماندگاري سوق داد.
وي تصريح كرد: ديالوگ‌هاي ساده و همراه با شعر "محمود پاك نيت" و حضور متفاوت و بي‌نظير او از شاخصه‌هاي موفق  "خاطرات مرد ناتمام"‌است.
سعيدي با اشاره به كاراكتر "شاه غلام" گفت: شاه غلام برعكس بعضي از تصورها و نظر خودم، شخصيتي منفي نداشته و شوفري است كه گره‌هاي اين خانواده را باز مي‌كند.
اين بازيگر ضمن گله‌اي از نام خود در تيتراژ اين مجموعه اظهار داشت:‌از تيم بازيگران و عوامل پشت صحنه راضي‌ام ولي با سه بار تغيير تيتراژ،‌منصفانه بگويم كه اسم من در جاي درستي قرار نگرفت.
وي با اشاره به ايفاي نقش به جاي شخصيت‌هاي منفي اظهار داشت: در جامعه ما اگر كسي يك نقش منفي بازيكرد بر اثر يك بي‌نظمي در انتخابها، هميشه به او نقش منفي مي‌دهند.
سعيدي ادامه داد: اين نقش شايد كمي منفي به نظر آيد ولي ديگر در اثري با اسم "غلام" و نقشي با زمينه منفي بازي نمي‌كنم.
اين بازيگر با اشاره به حضورش در مجموعه "پرانتز" كاري از "كيومرث پوراحمد" ابراز داشت: كيومرث پوراحمد جز معدود كارگرداناني است كه با جرأت در آن مجموعه به من نقش طنزي را سپرد كه دوستش داشتم.
سعيدي خاطر نشان كرد:‌اميدوارم با توجه به بازيهاي خوب و فيلمنامه قوي، كار مورد توجه مخاطبان قرار گيرد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.