لبخند رضایت بر لبنان کاهانی و جیرانی

دو فیلم سینمایی "بی خود و بی جهت" به کارگردانی رضا کاهانی و "من مادر هستم" به کارگردانی فریدون جیرانی با اکران 80 روزه خود توانستند بیشترین سهم در دیده شدن را به دست آورند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، بالاخره صدای فیلمسازانی که پس از سالها توانستند فرصت اکران برای فیلم هایشان بگیرند در آمد.

در حالی که فیلم های سینمایی زیادی در این روزها بدون هیچ پشتوانه ای، تبلیغات و جذب مخاطبی در حال اکران هستند اما در این میان بعضی از فیلم ها توانستند همه چیز را به نفع خود تمام کنند.

فیلم سینمایی "بی خود و بی جهت" به کارگردانی رضا کاهانی با داشتن 8 سالن سینمایی و 80 روز اکران توانست ورزش780 میلیون تومانی را سپری کند.

همچنین فیلم سینمایی "من مادر هستم" به کارگردانی فریدون جیرانی نیز با داشتن 8 سالن سینمایی و 80 روز اکران و فروش یک میلیارد و 420 میلیون تومانی را سپری کند.

گرچه این دو فیلم بعد از 2 ماه اکران هنوز نیز فروش روزانه 2 میلیون تومانی را سپری می کنند اما به گونه ای حق دیگر فیلم های سینمایی در این بین نادیده گرفته شده است زیرا آنها با داشتن تعدادی سالن سینمایی و همچنین فرصت محدودتری مجبور به اکران هستند./ي2

برچسب ها: کاهانی ، جیرانی ، اکران ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار