موسسه اعتبار سنجي موديز خبر داد ؛

کاهش رتبه اعتباري انگليس

موسسه اعتبار سنجي موديز روز جمعه رتبه اعتباري انگليس را به علت ضعف چشم انداز رشد اقتصادي در اين کشور از AAA به Aa1 کاهش داد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ، اين موسسه در بيانيه اي به ويژه به  ادامه ضعف چشم انداز اقتصادي ميان مدت در انگليس  اشاره و اعلام کرد انتظار دارد ضعف فعاليت هاي اقتصادي  در نيمه دوم اين دهه ادامه يابد .
اقتصاد انگليس در حالي که تابستان گذشته از دومين رکورد از ابتداي بحران خارج شد، با کاهش سه دهم درصدي رشد خود در سه ماهه چهارم سال دو هزار و دوازده نخستين گام را به سوي رکود جديد برداشت.
 موديز همچنين به  چالشي هايي  که انگليس در زمينه سالم سازي بودجه خود با آن روبرو است اشاره کرد در حالي که ظرفيت اين کشور براي رويارويي با شوک هاي اقتصادي تضعيف شده است.موديز همچنين اعلام کرد رتبه اعتباري بانک مرکزي انگليس را نيز از AAA کاهش داده است.
جرج اوزبورن وزير دارايي انگليس روز جمعه در پي اين تصميم موسسه موديز آن را درخواست جدي براي ادامه کاهش بدهي هاي گسترده اين کشور توصيف کرد. 
وي گفت:  ما تذکر جدي را درباره مشکل بدهي دريافت کرديم که انگلس بايد با آن روبرو شود. تصميم موديز همچنين هشداري کاملا آشکار براي کساني است که فکر مي کنند ما مي توانيم از کنار ضرورت حل اين مشکلات عبور کنيم .






برچسب ها: بین الملل ، انگلیس ، مودیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار