بهبود فضاي كسب و كار در گرو تصدي گري بخش خصوصي

دبير كل كنفدراسيون صنعت گفت: براي بهبود فضاي كسب و كار بايد بخش خصوصي نیز در تصمیم گیری ها دخیل باشد و نهادهاي دولتي از تصدي گري دست بردارند و وظيفه حاكميتي خود را انجام دهند

حسين ساساني دبير كل كنفدراسيون صنعت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، افزود : دولت ، بخش خصوصي و تشكل ها ، سه ركن اصلی توسعه به شمار مي آيند و رشد اقتصادی کشور در گرو همکاری و هماهنگی این ارکان است.

وی ادامه داد: در این شرایط، دولت، نقش حاكميتي ، بخش خصوصي نقش تصدي گري و اجرا دارند و تشكل ها نيز حلقه واسط دولت و بخش خصوصي محسوب مي شوند .

ساساني تصریح كرد : براي بهبود فضاي كسب و كار بايد بخش خصوصي نیز در تصمیم گیری ها دخیل باشد و نهادهاي دولتي از تصدي گري دست بردارند و وظيفه حاكميتي خود را انجام دهند.

دبير كل كنفدراسيون صنعت يادآور شد:در این راستا ابتدا باید قوانين دست و پا گير از میان برداشته شود و گام بعدي مشاركت دولت و بخش خصوصي با هم است.

ساساني اضافه كرد : بايد همه ذينفعان براي بهبود اين فضا مشاركت كنند ، برنامه اي به اين منظور تدوين شده و از همه مراجع مردم نهاد حضور داشته باشند ، در اين مرحله بايد بررسي شود كه آيا قانوني بايد حذف يا تدوين شود و يا بهبود يابد و در آخرين مرحله سيستم پايش و پيگيري را نيز داشته باشيم.

برچسب ها: کار ، تصدی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار