تشكيل دبيرخانه نوآوران "راه و شهرسازي استان تهران"

با هدف بسترسازي براي عملياتي شدن ايده هاي نو و ساماندهي افراد خلاق، دبيرخانه نوآوران در اداره كل راه و شهرسازي استان تهران تشكيل شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، حمايت و ساماندهي افراد خلاق و نوآور استان در حوزه هاي راه و مسكن و تجاري سازي ايده هاي نو از مهم ترين اهداف تشكيل دبيرخانه مذكور بوده است.

در اين راستا با هدف پي گيري طرح هاي نو، واحد آمار و اطلاعات اداره كل راه و شهرسازي استان به عنوان رابط استاني معرفي شده است.

لازم به ذكر است كليه پژوهشگران، دانشجويان و صنعتگران مي توانند به لينك دبيرخانه نوآوران در سايت اداره كل راه و شهرسازي استان تهران www.trudo.ir مراجعه كرده ، شيوه ثبت نام، هدايت و حمايت از نوآران و ساير موارد مربوطه را مطالعه كنند.

كليه اشخاص حقيقي و حقوقي(نوآوران و پژوهشگران) كه طرح تحقيقاتي و يا ايده نويني در زمينه راه، مسكن و شهرسازي انجام داده و يا در دست انجام دارند مي توانند طرح خود را به آدرس الكترونيكي noavaran@tdrt.ir ارسال كنند. رابطين استان تهران پس از بررسي هاي لازم، طرح مربوطه را به دبيرخانه مركز تحقيقات ارسال نموده و پس از عملياتي شدن فرايند هر طرح و تأييد صلاحيت مربوطه، موارد اعلام خواهد شد.

ضمناً نوآوران جهت هر گونه سؤال يا هماهنگي بيشتر مي توانند با شماره تلفن77938571 (دبيرخانه نوآوران اداره كل راه و شهرسازي استان تهران) تماس حاصل كنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار