اکبري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جامعه‌اي كه "اعتدال" در آن حاكم باشد دچار انحراف‌ نمي‌شود

عضو هيئت علمي دانشگاه تهران گفت: رئيس‌جمهور منتخب با برقراری اعتدال میان آموزش و پژوهش و اشتغال و توليد می‌تواند آسيب‌هاي اجتماعي را کنترل و مديريت کند.

"غلام‌عباس اکبري" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه اعتدال‌گرايي به معناي برقراري عدالت در ارائه خدمات به همه اقشار جامعه و استفاده از همه گروه‌هاي سياسي در کشور است، اظهار داشت: يك جامعه معتدل مي‌تواند رفتار متواضع با کشورهاي همسايه برقرار كند و در نهايت کشور را از تهدید‌ها، تحریم‌ها و محدودیت‌ها دور نگه دارد.

عضو هيئت علمي دانشگاه تهران مديريت صحيح اجتماعی را يك ضرورت انكار ناپذير دانست و گفت: هر اجتماع براي اينكه از آسيب‌ها در امان باشد نياز به يك مديريت قوي دارد.

اکبري اشتغال و بیکاری جوانان را مهمترین معضل اجتماعی دانست و تصريح كرد: دولت يازدهم بايد بتواند تعادل را بين سازمان‌ها، وزارت‌خانه‌ها، مراکز تصميم‌سازي و تصميم گيري برقرار كند؛ چرا كه اگر امكانات موجود در جامعه به طور متوازن بين اعضاي آن تقسيم‌ نشود، معضلات گوناگون دامن‌گير آن جامعه مي‌شود.

عضو هيئت علمي دانشگاه تهران در پایان خاطرنشان کرد: رئيس‌جمهور منتخب با برقراری اعتدال میان آموزش و پژوهش و اشتغال و توليد می‌تواند آسيب‌هاي اجتماعي را کنترل و مديريت کند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار