مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران 
تايمز اسرائيل در گزارشي نوشت: مسلمانان در بيش از 80 کشور جهان در راهپيمايي ضد اسرائيلي روز جهاني قدس شرکت مي کنند و در اين ميان در ايران تظاهرات هاي گسترده اي برگزار مي شود.
کانال هفتم تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از "موشه فیگلن "گزارش داد که ممانعت از ورود یهودیان به مسجدالاقصی در ماه رمضان، باعث نگرانی ماست و علاوه بر آن به تحرکات دیپلماتیک بین اسرائیل و تشکیلات خودگردان نیز مربوط است.
روز جهانی قدس که امسال در شرایط استثنایی و فضای فتنه برگزار می شود باعث شده است مسلمانان در این روز بر سر یک مسئله اتفاق نظر داشته باشند و گردهم آیند و راهپیمایی کنند.
یک منبع عملیات پلیس استان صلاح الدین عراق از انفجار بمبی در شرقاط و زخمی شدن چهار نیروی ارتش و حمله به نیروهای عراقی در سامرا و بلد خبر داد.
با آغاز محاصره متحصنین هوادار محمد مرسی در میدان رابعه عدویه قاهره، اداره امنیت این شهر برای مهار هرگونه رویداد احتمالی به حال آماده باش کامل درآمد.
"راشل كوري" دختر آمريكايي 23 ساله در سال 2003 توسط بولدوزرهاي اسرائيلي كه قصد داشتند منازل فلسطينيان را خراب كنند، به طرز دلخراشي زير گرفته شد و جان باخت.
شرکت بزرگ مخابراتی هوآوی چین با رد ادعاهای رئیس سابق سیا در خصوص جاسوسی این شرکت برای پکن، این اتهامات را افترا و بی پایه و اساس دانست.
يک مقام امنيتي رژيم صهيونيستي با شاره به بروز نقص فني در ساختمان شماره 4 نيروگاه هسته‌اي ديمونا گفت: به این مجموعه اسيب جدي وارد شده و این امر سبب نشت مواد رادیو اکتیو تا شعاع 30 کیلومتری اطراف نیروگاه شده است.
خبرگزاری "هابرلر" ترکیه ضمن بازتاب خبر حضور میلیونی مردم کشورمان در تظاهرات روز جهانی قدس خاطر نشان ساخته که ایرانیان یک صدا با هم مذاکرات سازش فلسطینی – صهیونیستی را محکوم کرده اند.
پايگاه خبري فلسطين اليوم در گزارشي روز جهاني قدس را روز اعلام موضع كشورهاي عربي واسلامي در مقابل محور شرارت به سركردگي "آمريكا وريم صهيونيستي" برشمرد.
سیاستمدار فلسطینی گفت رژیم اشغالگر قدس با فلسطینی ها رفتاری به شدت تحقیرآمیز دارد.
سازمان مردمي وناصريست هاي يمن در نشستي بر گراميداشت روز جهاني قدس كه براساس ابتكار امام خميني(ره) به اين روز نام گرفت تاكيد كردند.
سخنراني محمود احمدي نژاد در مراسم نماز جمعه تهران در روز قدس در رسانه ها بازتاب داشت.

برچسب ها: عناوین ، گذشته ، شرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار