آقامحمدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اقدام آمريکا درتصويب تشديد تحريم‌ها عليه ايران، پرده از چهره نفاق دولتمردان اين کشور برداشت

عضو کميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، گفت: اقدام مجلس نمايندگان آمريکا در تصويب طرح تشديد تحريم نفتي ايران پرده از چهره نفاق دولتمردان و کنگره‌نشينان آمريکا برداشت.

ابراهيم آقامحمدي نماينده مردم خرم‌آباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، اظهار داشت: اقدام مجلس نمايندگان آمريکا در تصويب طرح تشديد تحريم نفتي ايران که تقريبا به اتفاق آراء صورت گرفت پرده از چهره نفاق دولتمردان و کنگره‌نشينان آمريکا برداشت.

وي در ادامه تصريح کرد: چندي پيش شماری از مقامات سابق آمریکایی با فرستادن نامه‌ای برای باراک اوباما، رئیس‌جمهور این کشور، خواستار آن شده‌ بودند که دولت آمریکا با دولت جدید ايران وارد گفت‌و‌گو شده  و روند دیپلماسی ‌در پیش بگیرد ولي تصويب تشديد تحريم‌ها عليه ايران در آستانه تغيير دولت دهم نشان داد که اين اقدام آنها از سر نفاق بوده و آنها با ملت ايران و انقلاب اسلامي مشکل دارند.

عضو کميسيون امنيت ملي مجلس در ادامه اظهار داشت: اعمال تحریم‌های جدید نشان‌دهنده کارساز نبودن تحریم‌های گذشته است، ضمن اينکه این اقدام عدم صداقت و نیرنگ بازی آمریکا را در بحث مذاکره با ايران نشان مي‌دهد ولي دريغ از اين که ملت ايران سال‌هاست حقه و نيرنگ دولتمردان آمريکا را متوجه شدند و هيچ‌گاه به وعده‌هاي آنان دلخوش نخواهند کرد.

گفتني‌ است؛ مجلس نمايندگان آمريکا چهارشنبه هفته گذشته طرحي را به تصويب رساندند که طبق آن صادرات نفت ايران طي مدت مشخصي بايد به صفر برسد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: آمریکا ، تحریم ، کنگره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار