فیلم های ترسناکی که می آیند

شیرینی یک مهمانی خانوادگی با رسیدن گروهی خل وچل که ماسک حیوانات را به صورت دارند و تبرهایی که به در و دیوار و پنجره و کله ی آدم ها برخورد می کند.


تو نفر بعد خواهی بود 
 
شیرینی یک مهمانی خانوادگی با رسیدن گروهی خل وچل که ماسک حیوانات را به صورت دارند و تبرهایی که به در و دیوار و پنجره و کله ی آدم ها برخورد می کند زهر می شود تای وست و جوسوان برگ کارگردان در این حمام خون آدام وینگارد بازی می کنند  ترکیب تم هجوم به یک خانه با خشونت بسیار زیاد و سبک فیلم های مستقل. 
 
موذیانه:فصل دوم 
 
فصل اول با یک عالمه سوال به پایان رسید،  و حالا جیمز وان کارگردان، رزبرن و پاتریک ویلسون بازیگر بازگشته اند تا در یک تریلر به دشت ترسناک دیگر به این سوال ها پاسخ دهند آیا خانواده ی لمبرنت می توانند راز نسبتشان با دنیای ارواح را کشف کنند؟ منتظر هراس هایی ویرانگر تر از فصل اول باشید. 
 
در ترس 
 
تعدادی نوجوان که در راه رفتن به یک فستیوال موسیقی، گم می شوند در حال رانندگی، ترسیده و زجر کشیده در شب، ترس از تاریکی و ناشناخته ها، راه به این ترس می دهند که آیا نیروی شرح به  جمع آنها نفوذ کرده ؟ در حالی که اوضاع از بد به سمت فاجعه می رود چرمی لاورینگ کارگردان هراس های این فیلم کلاستروفویبک را به درون یک ماشین محدود می کند. 
 
کری 
 
 دختر دبیرستانی منزوی  آن قدر از طرف هم کلاسی هایش  آزار می بیند که کنترل نیروهای فراطبیعی خود را از دست می دهد و جهنمی به  راه می افتد کیمبرلی پیرس سراغ باز سازی فیلم کلاسیک کری ، ساخته ی برایان دی پالما رفته است و کلوئی گریس مورتز هم جای سیسی اسپیسک را گرفته است. 
 
ماشته می کشد 
 
 جایزه ی عجیب ترین گروه بازیگران سال قطعا به رابرت رودریگز می رسد برای فیلم ماشته می کشد مل گیبسون، جسیکا آلباسوفیا ورگارا، چارلی شین، دنی تره خو، آنتونیو باندراس و لیبدی گاگا فقط دو ماه دیگر باید برای دیدن  این پدیده ی عجیب منتظر بمانیم. 
 
 رد ری 
 
 نسل بعد از بلو- ری؟ درست است اما فعلا در دور انداختن دیسک های بلو- ری تان عجله نکنید این دستگاه با تلویزیون هایی کار خواهد کرد که هنوز در دست تولید است، کیفیتی چهار برابر بهتر از کیفیت دستگاه های پخش اچ دی فعلی خواهد داشت. 
 
 
جاذبه 
 
 فیلم علمی- خیالی جاه طلبانه ی آلفونسو کوارون تنها با دو بازیگر ، جرج کلونی و ساندرا بولاک! می گویند سکانس افتتاحیه ی فیلم، یک نمای 17 دقیقه ای است یک فیلم جایزه بگیر دیگر از کارگردان فرزندان بشر؟ احتمالش زیاد است. 
 
بن ویشا 
 
 بازیگر عطر: داستان یک قائل حسابی کارش گرفته است سال گذشته در نقش کیو در اسکای فال بازی کرد و امسال هم همراه با کریستف و التس ، مت دیمون و تیلدا سوئینتون در فیلم جدید ت ری گیلیام،  برهان صفر بازی  کرده قرار است برای باند 24 هم باز گردد./ي2

منبع:ماهنامه مجله سينمايي 24.
برچسب ها: سینما ، ترسناک ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.