آجيلي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پخش زنده برنامه‌هاي مجلس نمايانگر آزادي و شفافيت موجود در نظام است

"عضو هيئت علمي دانشگاه علامه طباطبايي" پخش زنده برنامه‌هاي مجلس از رسانه ملي را نشانه آزادي و شفافيت موجود در نظام جمهوري اسلامي ايران عنوان کرد.

هادي آجيلي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به عملکرد مثبت رسانه ملي در پخش زنده جلسات راي اعتماد به وزراي پيشنهادي رئيس‌جمهور اظهار داشت: با توجه به اينکه جلسات صحن علني همواره از راديو به صورت مستقيم‌ پخش مي‌شد و مردم را در جريان مشروح مذاکرات نمايندگان قرار مي‌داد، پخش اين جلسات به صورت زنده از سيما قطعا مورد قبول جامعه خواهد بود.

اين استاد دانشگاه تصريح کرد: پخش زنده اين برنامه‌ها از تلويزيون نمايانگر آزادي و شفافيت موجود در نظام جمهوري اسلامي است، هيچ کشوري در دنيا به خصوص کشورهاي مدعي آزادي بيان، هيچ‌گاه مشروح مذاکرات خود را به صورت علني از رسانه‌ها منتشر نمی کنند.
 
وي با اشاره به اينکه بعضي از وزارتخانه‌هاي خاص مانند اطلاعات، کشور، دفاع و خارجه وزارتخانه های امنيتي هستند و موافقان و مخالفان بايد در بيان مطالب پروتکل‌هاي امنيتي را رعايت کنند، افزود: مباحث مرتبط با اين وزارتخانه‌ها در مجلس بهتر بود به صورت زنده رسانه‌اي نشود تا اطلاعات و نقاط قوت و ضعف اين وزارتخانه‌ها و وزيران آن‌ها به راحتي در اختيار بيگانگان و اپوزيسيون‌هاي دشمن نظام قرار نگيرد.
 
آجيلي با تاکيد بر اينکه نمايندگان مجلس باید در رعايت اخلاق‌، جایگاه و شأن مجلس بسيار همت گماردند، تصريح کرد: متاسفانه تعداد اندکي از نمايندگان با عدم رعايت برخي مسائل اخلاقي بر اين نکته واقف نبودند که آن‌ها نماينده تاريخ، تمدن و فرهنگ ايراني- اسلامي هستند و تمامي مردم کشور و دنيا نيز اکنون نگاهشان به رفتار و بيان آن‌ها است.
 
عضو هيئت علمي دانشگاه علامه طباطبايي با تاکيد بر اينکه مخالف يا موافق بودن نمايندگان فرقي نمي‌کند بلکه توهين و اهانت آن‌ها به يکديگر موجب وهن مجلس خواهد بود، خاطرنشان کرد: اين نمايندگان با چنين عملکردي موجب بسته شدن فضا و تصميم‌گيري‌هاي غيرمنطقي خواهند شد.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: دانشگاه ، مجلس ، آزادی ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار