صنعت بيمه زمينه گسترش فعاليت هاي اقتصادي را فراهم مي کند

صنعت بيمه با ايجاد اطمينان و امنيت و تشکيل پس اندازهاي ملي زمينه گسترش فعاليت هاي اقتصادي را فراهم مي کند.

محمد قاسم سوهاني کارشناس صنعت بيمه در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان مطلب فوق گفت: صنعت بيمه به عنوان يکي از مهم ترين نهادهايي است که در تقويت بنيه اقتصادي و اجتماعي نقش اساسي دارد.

وي با بيان اين که اصلاح و بازنگري در برخي از بخش هاي صنعت بيمه، عامل رشد و حرکت سريع تر اين صنعت است، افزود: با تغييرات مديريتي که در صنعت بيمه در حال انجام است مي توان اميدوار بود که اين امر موجب ارتقاي صنعت بيمه و افزايش پرتفوي اين صنعت در کشور شود.

وي ادامه داد: بخش عظيمي از صنعت بيمه هنوز از پوشش هاي لازم بيمه اي برخوردار نيست ، به طوري که اگر بيمه وارد اين بخش شود مي تواند در ضريب نفوذ بيمه موثر واقع شود.

اين کارشناس صنعت بيمه گفت: در حال حاضر 90 درصد از صنعت بيمه هنوز بکر است که اگر بيمه مرکزي و متوليان اين صنعت در اين زمينه ها تلاش کنند مي توانند صنعت بيمه را ارتقا دهند.

وي افزود: مطالعه بيمه نامه ها، تغييرات در حق بيمه ها، ورود بيمه نامه هاي جديد و متناسب با شرايط روز جامعه که باعث ايجاد تقاضا در صنعت بيمه مي شود، از جمله اقدام هايي است که بايد در صنعت بيمه و ارتقاي اين صنعت انجام شود.

سوهاني خاطر نشان کرد: بسياري از پوشش هاي بيمه اي به دليل اهميت و مزيت هايي که دارند بايد بين مردم همه گير شوند که اين امر با تلاش هاي بيمه مرکزي محقق خواهد شد.
برچسب ها: بیمه ، صنعت ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار