اربابی خبرداد

شرکت 3 هزار زندانی خراسان‎جنوبی در دوره‌های آموزشی قرآن کریم

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری 3 هزار زندانی خراسان جنوبی در دوره‌های آموزشی روخوانی، قرائت، حفظ، تفسیر و احکام شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "اربابی"‌ مديركل زندنهاي خراسان جنوبي با اشاره به استقبال مددجویان از جلسات قرآن اظهارداشت: مسابقات قرآن کریم در بین زندانیان اين استان در رشته‌های حفظ کل، حفظ 15 جزء، حفظ سه جزء، قرائت و اذان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در شش ماهه نخست سال‎جاری دو دوره از این مسابقات در بین زندانیان، کارکنان و سربازان وظیفه اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی برگزار شده است.

شرکت 51 زندانی خراسان جنوبی در مسابقات قرآنی


مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی از شرکت تعداد 51 زندانی خراسان جنوبی در این مسابقات طی شش ماهه نخست سال‏‎جاری خبر داد.

اربابی تصریح کرد: همچنین  در این مدت 63 نفر از کارکنان و 12 نفر از سربازان وظیفه در این مسابقات شرکت کردند.

وی همچنین به برگزاری دوره‌های آموزشی روخوانی، قرائت، حفظ  و تفسیر و احکام در بین زندانیان اشاره کرد و گفت: در نیمه نخست سال‎جاری 3 هزار نفر از زندانیان در این دوره‌ها حضور یافتند.

کسب رتبه نخست کشوری  خراسان جنوبی در رشته قرائت

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی کسب مقام نخست کشوری در رشته ترتیل توسط مرضیه همتی و  کسب رتبه نخست کشوری در رشته قرائت توسط وحید براتی‎فیزیک را از جمله دستاوردهای قرآنی اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی در شش ماهه نخست سال‎جاری عنوان کرد.

اربابی با بیان این‌که در مهر ماه سال‎جاری نخستین جشنواره نماز به میزبانی زندان مرکزی بیرجند برگزار شده است، اذعان داشت: زندان‌های قاین، فردوس، طبس، زندان مرکزی بیرجند و بازداشتگاه عمومی بیرجند از جمله زندان‌های شرکت کننده در این جشنواره بودند.

وی اضافه کرد: در این جشنواره تعداد 41 اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

تجلیل از 27 نفر از فعالان نماز اداره کل زندان‌های  خراسان جنوبی


مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی شعر، مقاله نویسی، داستان، فیلم نامه نویسی را از جمله بخش‌های این جشنواره دانست و متذکر شد: کارکنان، سربازان وظیفه و زندانیان از جمله قشرهای شرکت‌کننده در این جشنواره بودند.

اربابی یادآور شد: همچنین در این جلسه 27 نفر از فعالان نماز (موذنین و خادمین) مورد تشویق قرار گرفتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار