پیش خرید 1.5 میلیونی اسمارت‌فون جدید هوآوی تنها در 36 ساعت !

چند سالی است که سامسونگ و اپل بر سر فروش محصولات خود در ابتدای عرضه با یکدیگر به رقابت می پردازند، اما گویا هم اکنون یک برند جدید نیز در این زمینه مدعی شده است و می‌تواند رکورد خوبی در فروش اولیه محصولات به جا بگذارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، چند روز پیش هوآوی از محصولی جدید با نام Honor 3C رونمایی کرد، اسمارت فونی که در ابتدا به صورت پیش فروش عرضه می‌شود و با قیمت 130 دلاری خود دستگاهی مقرون به صرفه به شمار می‌رود، Honor 3C قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد و به صفحه نمایش 5 اینچی 720 مجهز شده است، هوآوی از پردازنده 4 هسته ای مدیا تک، سیستم عامل ادروید 4.3 و دوربین 8 مگاپیکسلی ساخت سونی در این محصول استفاده کرده است.

گرچه این محصول از مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری ویژه‌ای بهره نمی‌برد، اما با گذشته 36 ساعت از آغاز زمان پیش فروش توانسته بیش از 1.5 میلیون سفارش بگیرد، این پیش فروش تا تاریخ 25 سپتامبر ادامه خواهد داشت و انتظار می‌رود که در این مدت سفارش بیشتری برای این محصول ثبت شود.

البته لازم به ذکر است که در این مرحله از ثبت نام Honor 3C پولی پرداخت نمی‌شود و در نهایت ممکن است تمام افرادی که ثبت نام کرده‌اند این محصول را خریداری نکنند اما با این وجود این میزان پیش خرید برای محصولی در این سطح از سوی هوآوی رکورد خوبی به شمار می‌رود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار