نخست وزیر پیشین لبنان درباره گسترش عملیات انتحاری اظهار داشت:

مسئله مهم این است که لبنان مرکز افراطی‌گرایی نشود

"نجیب میقاتی" نخست وزیر پیشین لبنان در مصاحبه با روزنامه "الریاض" عربستان درباره رشد پدیده عملیات انتحاری در لبنان و پناهندگان جدید سوری به لبنان، گفت : مسئله مهم این است که لبنان مرکز افراطی‌گرایی نگردد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری "النشرة" نخست‌وزیر سابق لبنان "نجیب میقاتی" گفت : در سه‌ماه اخیر و قبل از استعفای دولتش ، در معرض فشارهای بسیاری قرار گرفته بود و بخاطر همین استعفا داد.

وی در گفتگو با روزنامه سعودی "الریاض" درباره رشد پدیده افراد انتحاری در لبنان که برخی از آن‌ها لبنانی‌ هستند و نیز درباره پناهندگان جدید سوری به لبنان گفت : من در نشست امنیتی مونیخ اخیرا هشدار دادم که موضوع درمورد میزان پناهندگان نیست ، بلکه موضوع عواقب این مسأله در محیط فقیر لبنان و کمبود امکانات می‌باشد که در صورتی که غرب سعی در ایجاد فرصت‌های‌کاری و توسعه‌ای نکند، باعث ایجاد بمبی ساعتی در آینده خواهد شد.

وی گفت : مسئله مهم این است که لبنان مرکز افراطی‌گرایی نگردد ، و این هشدار یک  فرد لبنانی به غرب است تا روند آموزش و ایجاد فرصت‌های کاری در این مناطق فقرزده لبنان را آغاز کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار