کنترل ارتش سوریه بر چندين منطقه در جنوب استان قنيطره

نیروهای ارتش سوریه پس از منهدم کردن باقیمانده مکان‌های تجمع گروه‌های تروریستی ، کنترل خود را بر چند منطقه در جنوب استان قنیطره تثبیت کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه ، مزارع رسم الهور و رسم السد واقع در جنوب استان قنیطره به کنترل کامل ارتش سوریه در آمده است و نبردها برای انهدام قرارگاه‌های تروریست‌ها در حومه جنوبی قنیطره ادامه دارد.

خبرنگار ویژه ارتش سوریه در گزارشی گفت : نیروهای ارتش عملیات خود را در چند محور در استان قنیطره آغاز کرده‌اند و مخفیگاه‌های تروریست‌ها را در چندین روستا هدف قرار  دادند.

نیروهای ارتش در نخستین روز عملیات توانستند منطقه یرزن نزدیک به منطقه خربه الزبیده را به کنترل خود در آورند و منتظرند تا این منطقه به طور کامل پاکسازی شود تا به سوی محورهای دیگر پیشروی کنند.

ارتش همزمان به انهدام مخفیگاه‌های تروریست‌ها در کودنه ، حجّه ، سویسه و رسم السد ادامه داد.

یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت:« مطلع شدیم اعضای یک گروه تروریستی مسلح به سمت روستای جباه الخشب حمله خواهند کرد. نیروهای ارتش نیز وارد عمل شدند و جاده منتهی به روستای جباه الخشب را بستند و یک دستگاه خودروی مورد استفاده تروریست‌ها را به همراه سرنشینانش منهدم کردند. ما همواره در حال آماده باشیم تا با تروریستها مقابل کنیم. در صورت ردیابی هرگونه تحرکی با امکاناتی که داریم با افراد مسلح تروریست مقابله خواهیم کرد.»

نیروهای ارتش مخفیگاه‌های تروریست‌ها را در صمدانیه شرقی و رسم الشوله و خربه ام العظام و مناطقی را که تا مرزهای سوریه با منطقه حائل با صهیونیس‌ها ادامه دارد منهدم می کنند تا این مناطق را از وجود تروریست‌ها پاکسازی کنند.

یکی از نیروهای ارتش گفت:« ما اکنون در جنوب قنیطره مستقر هستیم ماموریت ما نیز مقابله با باندهای تروریستی است.»

یکی دیگر از نیروهای ارتش گفت:« ما تحرکات دشمن را زیر نظر داریم و هرگونه تحرک آنان را ردیابی و مقابله می کنیم. پیروزی از آن ارتش سوریه است.»

یکی دیگر از نیروهای ارتش گفت:« همچنانکه دشمن صهیونیستی را در این خاک دفن کردیم ( اشاره به پیروزی سوریه و مصر در جنگ با رژیم صهیونیستی) تروریست‌ها را نیز در این سرزمین دفن خواهیم کرد.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار