جعفری در نشست "دانشجو و مطالبات رهبری":

پیام مقام معظم رهبری را باید خط به خط بررسی کنیم/برخی‌ در کشور به دنبال تفسیر رحمانی برای نظام سلطه هستند

دبیر جنبش عدالت‌خواه دانشجویی با بیان اینکه پیام مقام معظم رهبری به تشکل‌های دانشجویی پرمحتوا و غنی از مسائل معرفتی، اخلاقی، سیاسی و تشکیلاتی و نگاه به آینده بود، گفت: برخی‌ها می‌خواهند یأس و ناامیدی را در بین جوانان ما رواج دهند اما باید بدانند نگاه جوانان ما به انقلاب رو به جلو است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "فرشید جعفری" در نشست "دانشجو و مطالبات رهبری" گفت: باید پیام مقام معظم رهبری را خط به خط بررسی کنیم که مقام معظم رهبری چه فرموده‌اند و فرموده‌های ایشان را در دستور کار خود قرار دهیم.
 
وی اظهار داشت: می‌توان پیام مقام معظم رهبری به تشکل‌های دانشجویی هم‌چون منشور پنج ماده‌ای دانست که تا یک دهه بتواند تشکل‌های دانشجویی را راهبری کند و یا به عبارتی دیگر باید پیام مقام معظم رهبری را به عنوان یک راه و مسیر تلقی کنیم نه اینکه پیام و فرموده‌های رهبری را مقطعی ببینیم.
 
دبیر جنبش عدالت‌خواهی دانشجویی با بیان اینکه پیام مقام معظم رهبری به تشکل‌های دانشجویی پرمحتوا و غنی از مسائل معرفتی، اخلاقی، سیاسی و تشکیلاتی و نگاه به آینده بود، افزود: روح پیام مقام معظم رهبری به تشکل‌های دانشجویی اخلاق‌محوری، تهذیب نفس و رعایت مسائل است.
 
جعفری اضافه کرد: باید به تهذیب نفس و مسائل اخلاقی به شدت توجه شود و ما نیز این موضوع را در سطح اتحادیه‌ها در تهران اجرایی خواهیم کرد.
 
وی به جمله‌ای از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جنگ نرم و استقامت مالک‌اشتروار اشاره و تصریح کرد: خیلی‌ها در فتنه 88 فضای سیاسی و اجتماعی ما را تبیین کردند، بنابراین ما باید در راه بصیرت‌افزایی و رفع مشکلات کشور خسته نشویم و در این راه مجاهد‌گونه عمل کنیم.
 
دبیر جنبش عدالتخواهی دانشجویی درخصوص نظام سلطه مطرح کرد: امروز در فضای فعلی کشور برخی‌ها به دنبال تعبیر تفسیر رحمانی برای نظام سلطه هستند در حالی که ما نظام سلطه و دولت‌های تاسی‌کننده از آنان را "اشداء علی‌الکفار" می‌دانیم، بنابراین باید بغض و کینه انقلابی را حفظ کنیم و برای همین نیز برنامه‌هایی خواهیم داشت.
 
جعفری به افق‌های پیش روی جوانان و نگاه رو به جلوی انقلاب که مقام معظم رهبری در پیام خود به تشکل‌های دانشجویی بر آن تاکید داشته‌اند اشاره و خاطرنشان کرد: برخی‌ها می‌خواهند یأس و ناامیدی را در بین جوانان ما رواج دهند اما باید بدانند نگاه جوانان ما به انقلاب رو به جلو است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار