چاپ بیش از 80 درصد کتاب‌های درسی مهر 93

سیداحمد حسینی، مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: تمام کتاب‌ها را تا زمان شروع کلاس‌های ضمن خدمت معلمان برای کتاب‌های جدید التالیف آماده می‌کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ سیداحمد حسینی، مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش، درباره آخرین وضعیت کتاب‌های درسی سال تحصیلی 93 گفت: امسال در پایه چهارم تنها دو کتاب «مطالعات اجتماعی» و «ریاضی» جدید‌التالیف چاپ شده و کتاب «قرآن» نیز بدون تغییر است و سایر کتاب‌ها نیز تغییر چندانی نداشتند.

وی افزود: ‌در پایه هشتم تمام کتاب‌ها جدید‌التالیف است و دانش‌آموزان پایه دوم متوسطه اول سال تحصیلی 93 را با کتاب‌های جدید آغاز می‌کنند.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در سایر پایه‌ها تغییرات چندانی در کتاب‌ها نداشتیم، گفت: امسال هیچگونه تغییر وسیع در کتاب‌های درسی نداشتیم و با توجه به اینکه شتاب تغییرات کاهش یافته، مشکل خاصی نیز در چاپ و تولید نداریم.

حسینی همچنین گفت: تولید کتاب‌های گویا نیز در دست بررسی است و پس از اتمام کار کارشناسی درباره اینکه کدامیک از دروس در پایه‌های مختلف باید دارای سی دی و بسته‌های آموزشی باشد تصمیم‌گیری خواهد شد اما برای دروس شاخه فنی حرفه‌ای 60 عنوان کتاب به همراه نرم افزار آموزشی تولید شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.