عبدالله اسکندری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پیشرفت هنر گریم توجه مسئولان سینمایی را می‌طلبد

توجه مسئولان سینمایی به حرفه گریم و صرف بودجه برای آن تأثیر بسزایی در این عرصه دارد.

عبدالله اسکندری گریمور در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: کمبود وسایل گریم در کشور به این دلیل است که هیچ تاجری سرمایه خود را صرف خرید این وسایل نمی‌کند در حالیکه بارها از مسئولان سینمایی تقاضای خرید وسایل گریم را داشتیم ولی متأسفانه پاسخ مثبتی دریافت نکردیم.  
 
وی ادامه داد: توجه مسئولان سینمایی به امر گریم تأثیر بسزایی در رشد و بالندگی این هنر خواهد داشت. 

گریمور مجموعه مختار در خصوص تفاوت گریم با آرایش عنوان کرد: فرق گریم و آرایش در این است که در گریم صورت بازیگر طبیعی و مرتب است درحالی که در آرایش عکس این قضیه صادق است.  
 
گریمور مجموعه شاهگوش اظهار داشت: متأسفانه به دلیل اینکه بودجه‌ای از سینما به گریم اختصاص ندارد تهیه‌کننده‌ها اغلب سعی در انتخاب گریمورهای غیر متخصص می‌کنند تا بهای کمتری را بپردازند که این امر باعث به وجود آمدن مشکلات جدی در هنر گریم می‌شود.  
 
اسکندری خاطر نشان کرد: وسایل گریم کیفیت قابل ملاحظه‌ای ندارد چون خرید وسایل با کیفیت مساوی با صرف هزینه بیشتر است که متأسفانه در حال حاضر عکس این قضیه رخ می‌دهد.  
 
گفتنی است "عبدالله اسکندری" در بیش از 170 فیلم بلند، 20 سریال تاریخی تلویزیون و چند اجرای تئاتر چهره پردازی کرده است که از این میان می‌توان به آثاری چون: "تیغ و ابریشم"(1364)، "دستفروش"(1365)، "هامون" (1368)، "نرگس" (1370)، "امام علی(ع) (1370)، "هنرپیشه"(1371)، "روز فرشته" (1372)، "چهره" (1373)، "آدم برفی" (1373)، "پری" (1373)، "آخرین بندر" (1373)، "ساحره" (1376)، "درخت گلابی" (1376)، "مسافر ری" (1379) و.... اشاره کرد. 


انتهای پیام/ اس
برچسب ها: گریم ، اسکندری ، هنر ، سینما ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار