راهکاری نوین برای پرورش دانش آموز بیست در سال تحصیلی جدید

سطح بالای فعالیت بدنی در ارتباط با پیشرفت تحصیلی اولیه ارتباط بسیار مستقیمی دارد.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، یک مطالعه جدید از فنلاند نشان داده است که فعال بودن می تواند باعث افزایش سطح علمی در کودکان شود. محققان دریافته اند که سطح بالای فعالیت بدنی همراه با پیشرفت تحصیلی به خصوص در پسران ارتباط مستقیم دارد.

محققان دریافتند که افزایش فعالیت بدنی در طول زنگ تفریح ​​و رفت و آمد به مدرسه تا حد زیادی با نتایج علمی بهبود یافته همراه بوده است.

تحقیقات محققان از دانشگاه فنلاند شرقی برای پسران نشان داد که، در طول 3 سال اول مدرسه، خواندن و مهارت های ریاضی در کسانی که سطح بالایی از فعالیت بدنی شامل راه رفتن یا دوچرخه سواری به مدرسه و فعالیت در زنگ تفریح​​. را دارند بیشتر است و نمرات تحصیلی آن ها به مراتب بهتر است.

خطرات ناشی از رفتار بی تحرک به طور فزاینده ای منجر به افزایش خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی عروقی در بزرگسالی. می شود.

در سال 2012، کلینیک مایو گزارش داد که 50-70٪ از آمریکایی ها صرف 6 ساعت یا بیشتر در روز در حالت نشسته اند، 20-35٪  4 ساعت یا بیشتر در روز تلویزیون تماشا می کنند.  نویسندگان می گویند که میزان فعالیت جسمی کاهش یافته است، در حالی که رفتار بی تحرک مانند تماشای تلویزیون در میان کودکان در کشورهای توسعه یافته افزایش یافته است. تحقیقات قبلی نیز نشان داده است که سطوح پایین تر از فعالیت بدنی همراه با پیشرفت تحصیلی ضعیف تری در کودکان همراه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار