هیتفیکس "ریچی ریچ" را سریال می‌کند

رسانه ی "هیتفیکس" تصمیم گرفته سریال کمدی ای را با الهام گرفتن از فیلم "ریچی ریچ" آماده ی پخش کند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران ؛ فیلم سینمایی «ریچی ریچ» در ژانر خانوادگی و طنز ساخته شده و محصول سال ۱۹۹۴ آمریکاست. دونالد پتری کارگردانی و جان دیویس و جوئل سیلور تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده داشته‌اند.
 
داستان این فیلم کمدی و خانوادگی در مورد «ریچی ریچ» ثروتمندترین بچه روی زمین است که همه چیز دارد بجز دوست و رفیق. یک بار در مراسم افتتاح کارخانه پدرش می‌بیند که گروهی از بچه‌ها در حال بازی بیسبال هستند، او می‌خواهد در کنار آن‌ها بازی کند ولی هیچیک از بچه‌ها قبول نمی‌کنند که همبازی او شوند. وقتی نقشه قتل خانواده او توسط لارنس مدیر اجرایی ارشد شرکت پدرش برملا می‌شود، او باید کنترل شرکت را به دست بگیرد و به همراه دوستان جدید خود پدر و مادرش را که مفقود شده‌اند، پیدا کند...
 
مکالی کالکین نقش ریچی ریچ را در این فیلم بازی می‌کند. کالکین یکی از موفق‌ترین بازیگران کودک سینمای دنیا به شمار می‌رود. او متولد سال ۱۹۸۰ در نیویورک از پدر و مادری بازیگر است. کالکین از چهار سالگی بازیگری را تجربه کرد و اولین نقش جدی خود در یک فیلم سینمایی را در نه سالگی در فیلم «عمو باک» بازی کرد. کالکین با ایفای نقش کوین مک‌کالیستر در فیلم‌های تنها در خانه (۱۹۹۰) و تنها در خانه ۲: گمشده در نیویورک (۱۹۹۲) به شهرت و محبوبیت رسید. کالکین در بزرگسالی هم در چندین فیلم سینمایی و نمایش تئاتر بازی کرد اما هیچیک از آن‌ها موفقیت بازی‌های دوران کودکی و نوجوانی او را تکرار نکردند.
 
جان لاروکوئته در نقش لارنس، ادوارد هرمن در نقش ریچارد، کریستینا ابرسول در نقش رجینا، جاناتان هاید در نقش هربرت آرتور و چلسی راس در نقش فرگوسن بازیگران دیگر فیلم سینمایی «ریچی ریچ» بوده‌اند. «ریچی ریچ» با چهل میلیون دلار هزینه ساخته شده و تصویربرداری آن در شهرهای شیکاگو، بورلی هیلز، اشویل و شارلوت در کشور آمریکا انجام شده‌است. فیلمنامه فیلم «ریچی ریچ» را تام اس پارکر و جیم جنوین با الهام از یکی از داستان‌های نیل تالکین نوشته‌اند. آلن سیلورستری آهنگساز، مالکوم کمپبل تدوینگر، دان بورگس مدیر فیلمبرداری، ویلیام ماتیوس کارگردان هنری، جیمز اسپنسر طراح تولید، جان اندرسون و پاتریشیا مالونه طراح صحنه و لیزا جنسن طراح لباس این فیلم بوده‌اند.
 
 وحالا رسانه ی "هیتفیکس" تصمیم گرفته سریال کمدی ای را با الهام گرفتن از فیلم "ریچی ریچ"  آماده ی پخش کند. سریال در ۲۱ قسمت ۳۰ دقیقه ای پخش خواهد شد.
 
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار