سرلشکر ایزدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مقام معظم رهبری با تدبیر و کیاست صحنه را اداره می‌کنند/جمهوری اسلامی یک قدرت با نفوذ منطقه‌ای

معاون امور اشراف و راهبردی فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کشور ترکیه کشوری اسلامی است و مردم آن مسلمان و علاقمند به جمهوری اسلامی هستند؛ دیدگاهی که بزرگان ما امام‌خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند، اتحاد بین کشورهای مسلمان است.

سردار سرلشکر "مصطفی ایزدی" معاون امور اشراف و راهبردی فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره اقدامات ترکیه در منطقه و تنش‌های مرزی ایجاد‌ شده بین این کشور و سوریه و اینکه اگر ترکیه اقدام ناسنجیده‌ای در سوریه انجام دهد واکنش جمهوری اسلامی ایران چیست، اظهار داشت: ترکیه کشوری اسلامی بوده و مردم آن مسلمان و علاقمند به جمهوری اسلامی هستند و باید توجه داشته باشیم آن دیدگاهی که بزرگان ما امام‌خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند، اتحاد بین کشورهای مسلمان است.  
 
وی افزود: نگاه محوری ما باید براساس اتحاد باشد و باید تمهیداتی اتخاذ کنیم که اگر در این رابطه در ترکیه حرکت‌هایی برخلاف اتحاد به وجود آمد، اصلاح شود. 

سرلشکر ایزدی تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک نگاه جهانی داشته و به همه مسلمین توجه دارد.  
 
معاون امور اشراف و راهبردی فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: نگاه جمهوری اسلامی ایران اتحاد و تکریم بین مسلمانان در فضای حکمت و مصلحت بوده و جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت بانفوذ منطقه‌ای با مشی اتحاد بین مسلمانان بسیاری از مشکلات را حل و مقام معظم رهبری با تدبیر و کیاست صحنه را اداره می‌کنند.

گفتنی است، مشروح این گفتگوی تفصیلی با سرلشکر ایزدی درباره موضوعاتی همچون فرهنگ عاشورا در دوران دفاع مقدس، مسائل منطقه‌ای، تروریسم داعش، ناکامی صهیونیست‌ها در جنگ‌های منطقه، توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران و... روز شنبه 17 آبان‌ماه بر روی سایت باشگاه خبرنگاران قرار خواهد گرفت. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار