پلیس بابل از بازداشت سه تن از عاملان انفجار در کربلا، الکفل و محمودیه خبر داد/هلاکت 58 تروریست داعشی در پالایشگاه بیجی

فرماندهی پلیس بابل، امروز چهارشنبه، از بازداشت سه تن از عاملان انفجار در استان کربلا، ناحیه الکفل در استان بابل و شهرستان "المحمودیه" واقع در بغداد خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "سومریه نیوز"؛ فرماندهی پلیس بابل، امروز چهارشنبه، از بازداشت سه تن از عاملان انفجار در استان کربلا، ناحیه الکفل در استان بابل و شهرستان "المحمودیه" واقع در بغداد خبر داد.

فرمانده پلیس استان بابل، "ریاض الخیکانی" در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت: گروهی از نیروهای پلیس، امروز عملیات بازرسی و تفتیش را در مناطق شمالی این استان انجام دادند.

وی افزود: این عملیات که با تکیه بر اطلاعات دقیق انجام شد، منجر به بازداشت سه تن از عاملان انفجار در استان کربلا، الکفل(16 کیلومتری جنوب بابل)، و المحمودیه(30 کیلومتری بغداد)گردید.

یک منبع پزشکی در استان کربلا، بیستم اکتبر، خبرداد که در پی انفجار پنج خودروی بمب گذاری شده در این استان، سه نفر کشته و 17 تن دیگر مجروح شدند؛ همچنین، سی‌ام سپتامبر گذشته، یک خودروی بمب گذاری شده در بازار "الکفل"منفجر شد که منجر به کشته شدن یک نفر و مجروح شدن 11تن دیگر گردید.

همچنین، منابع امنیتی، در 16 اکتبر گذشته از انفجار خودرویی بمب گذاری شده در شهرستان "المحمودیه" خبر دادند که منجر به کشته و مجروح شدن دوتن گردید.


خبرنگار "روسیا الیوم" در بغداد، از هلاکت 58 تن از نیروهای تروریستی وابسته به داعش در هجوم گسترده ارتش عراق به شهر بیجی، واقع در شمال بغداد که اکنون شاهد درگیری میان دو طرف است، خبر داد.

همچنین یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین، چندی پیش از بمباران هوایی مواضع داعش در شمال تکریت و ویرانی کامل سه موضع داعش در این منطقه خبر داد.

تلویزیون رسمی عراق نیز، روز یکشنبه از آزادسازی پادگان کوی نظامیان در شهرستان پیجی از سیطره داعش خبر داده بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار