عضو شورای هماهنگی سازمان نظام پزشکی استان مرکزی خبر داد

تعامل سازنده و صددرصدی در خصوص اجرای کتاب تعرفه سلامت

دکتر طاهر احمدی گفت: تعامل بسیار سازنده ای بین سازمان نظام پزشکی استان مرکزی و دانشگاه علوم پزشکی برای اجرای کتاب تعرفه سلامت وجود دارد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا،دکتر حسن طاهر احمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در حال حاضر تعامل بسیار سازنده ای بین سازمان نظام پزشکی استان مرکزی و دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد و به توافق صددرصدی درخصوص اجرای ارزش نسبی رسیده ایم.

دکتر طاهر احمدی با اشاره به اینکه، در خصوص گام سوم طرح تحول که اجرای کتاب تعرفه سلامت و ارزش نسبی خدمات است، کارهای بسیار خوبی انجام شده، گفت: در برخی از مراکز استان مرکزی ارزش نسبی را شروع کرده ایم و بیمارستانها از این به بعد مکلفند طبق دفترچه ای که تعریف شده پرداختی داشته باشند.

عضو شورای هماهنگی سازمان نظام پزشکی استان مرکزی افزود: در جلسه ای از جراحان اراک دعوت کردیم و در رابطه با موضوع دریافت غیر از تعرفه های مصوب، عدم ارجاع بیماران از مراکز دولتی به خصوصی و همچنین عدم حضور در ساعات اداری در مراکز خصوصی صحبت کردیم و همه در این خصوص اتفاق نظر داشته و پذیرفتند.

دکتر طاهر احمدی با اشاره به تشکیل کمیته ای در سازمان نظام پزشکی اراک افزود: خوشبختانه تا این ساعت بابت اجرای بسته آخر خدمتی طرح تحول و عدم دریافت خارج از تعرفه های مصوب هیچگونه شکایتی واصل نشده است ضمن اینکه در تلاش هستیم با همکاری صداوسیمای مرکز اراک و اطلاع رسانی مناسب  مردم را نسبت به چگونگی اجرای این طرح کاملا توجیه کنیم.

عضو شورای هماهنگی سازمان نظام پزشکی استان مرکزی در خصوص چگونگی روند رسیدگی به شکایات، خاطرنشان کرد: بر اساس گزارشاتی که به سامانه 1690 ارسال می شود و یا گزارشات حضوری و کتبی مردم، بلافاصله کمیته مربوطه در طول یک هفته مورد شکایت و تخلف را بررسی نموده و حتی ممکن است از طریق کمیسیون ماده 11 موضوع را پیگیری نمایند و نتیجه حاصله را به اطلاع شاکیان رسانده و در صورت محرز شدن تخلف، جهت رسیدگی مسیر قانونی خود را طی خواهد کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار