تلاش "آنجلینا جولی" برای صلح میان کشورها

"آنجلینا جولی" با ساخت فیلم "نشکسته" قصد دارد پلی میان کشورهایی که با هم درگیرند، بسازد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران، "آنجلینا جولی" در مدت حرفه‌ی بازیگری و کارگردانی‌اش بارها ثابت کرده که از برگزیدن موضوع‌های استثنایی نمی‌ترسد. برخی از این موضوع‌ها برای او بسیار شخصی هستند.
 
بنابراین گزارش؛ "نشکسته" نوشته‌ی "لارا هیلنبرند"، زندگی‌نامه "لوئیس زامپرینی" قهرمان المپیک و قهرمان جنگ جهانی دوم است. روایت "جولی" از این زندگی‌نامه بسیار واقعی و تلخ است. در واقع "نشکسته" شفاف‌ترین و رئال‌ترین فیلم "آنجلینا جولی" محسوب می‌شود.
 
براساس این گزارش؛ ستاره ژاپنی "میاوی" در فیلم "جولی" نقش گروهبان شریری به نام "ماتسوهیرو واتانابی" را بازی می‌کند. او گروهبان زندان اسیران جنگی است و "زامپرینی" نزدیک به دو سال در آنجا به سر می‌برد.
 
بنابراین گزارش؛ "میاوی" به خبرنگار "ونیتی‌فر" درباره‌ی "جولی" گفت که او تشویقش ‌کرده تا زوایای شخصیت گروهبان را بشناسد و طرز فکر مردی را داشته باشد که خشونت کار هر روزه‌اش است.
 
براساس این گزارش؛ "میاوی" در توضیح این موضوع می‌افزاید: نفرت از دیگر بازیگران، شکنجه‌ی غیرقابل تحمل است، باید از همه‌ی آن‌ها متنفر می‌شدم. وقتی مجبور بودم شخصیت دیگری را کتک بزنم، باید به این فکر می‌کردم که با بازی موفق در این فیلم از خانواده‌ام حمایت کرده‌ام. نمی‌خواستم آدم بدی باشم، می‌خواستم انسانیت به این نقش اضافه کنم."ماتسوهیرو" دیوانه و سادیستیک بود اما ضعیف بود و دچار بیماری‌های روحی روانی هم بود.
 
بنابراین گزارش؛ "میاوی" درباره‌ی داستان فیلم می‌گوید: "نشکسته" داستانی دارد که هنوز هم برای مردم کشورم دردناک است اما "جولی" می‌گوید می‌خواهد پلی میان همه‌ی کشورهایی که با هم درگیرند، بسازد و بعد از فیلم‌برداری چند صحنه‌ی خشن نمی‌توانستم جلوی گریه‌ام را بگیرم.
 
براساس این گزارش؛ تلاش‌های بشردوستانه "جولی" برای پناهندگانی که بعد از جنگ به دنبال مأمنی هستند و این که قبل از مرگ "زامپرینی" در سن 97 سالگی به او نزدیک شده بود. بیانگر این نکته است که این فیلم بسیار به قلب و روح "آنجلینا جولی" نزدیک است.
 
بنابراین گزارش؛ "جولی" درباره‌ی "زامپرینی" به خبرنگار "وینتی‌فر" گفت: دیدن این که فردی به تماشای زندگی‌اش نشسته، تجربه‌ی تاثیرگذاری است.به نظر می‌رسد "جولی" و گروه بازیگران گلچین‌اش هرچه در توان داشتند به کار بردند، زندگی "زامپرینی" را گرامی بدارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آنجلینا ، جولی ، فیلم ، ساخت ، پناهنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.