در یکصد و سیزدهمین جلسه شورای شهر تهران؛

دنیا مالی: تغییر مکان نمایشگاه بین المللی به شهر آفتاب جهت رفاه حال شهروندان

عضو کمیسیون حمل ونقل شورای شهر تهران بیان داشت: به علت شلوغی مناطق نمایشگاهی و رفاه حال شهروندان تغییر مکان صورت گرفته است و شورا هزینه‌ اضافه‌ای برای این کار نداشته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، دنیا مالی عضو کمیسیون حمل ونقل شورای شهر در رابطه با واگذاری بهره برداری به شرکت نمایشگاه بین المللی افزود: شورا دوم طبق مصوبه ماده واحده‌ای که دارد روشن می‌کند که بودجه زیادی برای پروژه نمایشگاه واتس آپ نداشته‌ایم و فقط برای رفاه حال شهروندان مجوز تغییر مکان را از دولت گرفته‌ایم.
 
وی خاطر نشان کرد: مصلی هم به علت شلوغی موجب ناراحتی شهروندان آن منطقه شده است و تغییر مکان نمایشگاه‌ها برای تبدیل زمین آن‌ها به پارک و محل تفریحی برای رفاه حال ساکنین آن مناطق است.

سرخو یکی از اعضا شورا در ادامه گفت: ما باید بودجه شهرداری را به هیئت مدیره‌ها انتقال دهیم این چه رسمی است که در سیستم شهرداری داریم  و ایجاد کلیه شرکت های جدید هزینه‌های چند میلیاردی را متحمل می‌شود در حالی که می توان به شرکت‌های موجود فرصت بهره برداری داد.

وی خاطر نشان کرد: پیشنهاد می کنم کمیسیون حقوقی در این زمینه بررسی کند و شرکت‌های موجود را که می‌توانند بهره برداری انجام دهند برای این کار اختصاص دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار