برگزاری هم‌اندیشی‌های بصیرت و تشکیل حلقه‌های صالحان در منطقه 15

مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 15 از برگزاری هم‌اندیشی‌های بصیرت و تشکیل حلقه‌های صالحان در این منطقه خبر داد.

 امیر مرادی، مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 15 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برگزاری هم‌اندیشی‌های بصیرت و تشکیل حلقه‌های صالحان در محلات 20گانه منطقه 15 همزمان با هفته بسیج در دستور کار اداره فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته بسیج به منظور گرامیداشت مقام و منزلت بسیجیان و جایگاه آن‌ها در جنگ نرم و مقاومت اسلامی در محلات 20گانه منطقه 15 در دست اجرا است.
 
مرادی اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره فرهنگی، پایگاه‌های بسیج، شهرداری نواحی 8گانه و سراهای محلات 20گانه منطقه 15 مشارکت و همکاری دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری هم‌اندیشی‌های بصیرت و تشکیل حلقه صالحان در محلات 20گانه منطقه 15، دیدار با جانبازان، بسیجیان و خانواده معظم شهدا، برگزاری ویژه برنامه‌های هفته بسیج در محلات 20گانه منطقه 15 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
مرادی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی با موضوع جنگ نرم و مقاومت اسلامی در محلات 20گانه منطقه 15، تجلیل از نخبگان بسیجی، جانبازان، بسیجیان و خانواده معظم شهدا، از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: بصیرت ، حلقه ، هم اندیشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار