ولایتی در مجمع جهانی بیداری اسلامی:‌

بیداری اسلامی متوقف نشده است/ به ایستادگی برادران فلسطینی در مقابله با تهاجمات رژیم‌صهیونیستی افتخار می‌کنیم

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بیداری اسلامی متوقف نشده و امت اسلامی بیدار است باتوجه به همه امکاناتی که متأسفانه با همکاری برخی کشورهای منطقه برای گروه‌های تروریستی فراهم می‌شود مردم کشورهایی مثل سوریه، عراق و یمن با توکل برخدا و قدرتی که داشتند توانسته‌اند در مقابل گروه‌های تکفیری ایستادگی کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در هفتمین نشست شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی با بیان اینکه مجمع جهانی بیداری اسلامی بعد از وقوع و شروع امواج بیداری اسلامی در مصر و تونس و همچنین سایر کشورهای جهان اسلام و با کسب اجازه از مقام معظم رهبری تأسیس شد بیان داشت: اولین مجمع عمومی بیداری اسلامی در حدود 4 سال پیش تشکیل شد؛ در آن مجمع که با شرکت قریب به 700 نفر از علمای اهل تسنن و اهل تشیع برگزار شد مصوباتی از جمله تأسیس دبیرخانه مجمع بیداری اسلامی در تهران و تشکیل شورای عالی مشورتی مجمع جهانی بیداری اسلامی تصویب گردید.
 
وی در ادامه افزود: امسال این سومین مرتبه‌ای است که این مجمع تشکیل می‌شود.

ولایتی با اشاره به اینکه استکبار جهانی و عامل منطقه‌ای آنها یعنی رژیم صهیونیستی که سرزمین فلسطین را اشغال کرده‌اند در موضع قدرت حضور ندارند، خاطر نشان کرد: ایجاد گروه‌های تکفیری و انحرافی که هدف آنها ایجاد تفرقه و ایجاد چهره توحش از اسلام است از جمله طراحی‌های آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها است.  
 
وی با بیان اینکه بیداری اسلامی متوقف نشده است، تأکید کرد: با توجه به همه امکاناتی که متأسفانه و با همکاری برخی کشورهای منطقه برای گروه‌های تروریستی فراهم می‌شود مردم کشورهایی مثل سوریه، عراق و یمن با توکل بر خدا و قدرتی که داشتند، توانسته‌اند در مقابل گروه‌های تکفیری ایستادگی کنند؛ این از آثارو نتایج بیداری اسلامی است.
 
ولایتی با اشاره به اینکه مفتخریم برادران فلسطینی توانسته‌اند 51 روز در برابر تهاجمات رژیم صهیونیستی بایستند، تصریح کرد: آن زمانی که غزه زیر فشار تهاجمات رژیم صهیونیستی بود یک کلمه از طرف گروه‌های تفکیری در محکومیت حملات این رژیم صادر نشد.  
 
وی در ادامه گفت: بیش از 300 نفر از بزرگان و علمای جهان اسلام و حدود 700 نفر از فضلای حوزه علمیه قم در این نشست دو روزه به مقابله با گروه‌های تکفیری و کنار گذاشتن اختلافات اتفاق نظر داشتند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: مجمع ، سومین ، تصویب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار