دبير هيات انضباطي مراكز اسقاط و بازيافت خودرو

تذكر تا ابطال مجوز ؛ جرايم مراكز متخلف

تذكر و ابطال مجوز مراكز اسقاط، كمترين و بيشترين حد براي تخلفات مراكز اسقاط خودرو هاي فرسوده تعيين شده است و هيات انضباطي مراكز اسقاط در اين خصوص با جديت برخورد خواهد كرد .

 به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومیی ستاد سوخت کشور، سيد وحيد سعادت دبير هيات انضباطي مراكز اسقاط و بازيافت خودرو با اعلام اين خبر  افزود: تا كنون 5 جلسه هيات انضباطي مراكز اسقاط و بازيافت در محل ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت برگزار شده است كه  توانسته است به رفع مشكلات و معضلات  مربوط به نوسازي ناوگان حمل و نقل و همچنين برطرف كردن  ريشه هاي تخلف و جلوگيري از برخي موضوعات سرعت بيشتري بدهد.
 
وي با اشاره به برگزاري اين جلسات به صورت هفتگي تصريح كرد: هدف اين جلسات اصلاح و ارتقاي عملكرد مراكز اسقاط و فرايند هاي نوسازي ناوگان حمل و نقل در كشور است. كه مي تواند بر اساس آيين نامه جديد انضباطي مراكز اسقاط  كه در سايت hamsu.ir (معاونت نوسازي ناوگان بخش كميته انضباطي)   قابل مطالعه است مرجعي براي داوري  بين مراكز و متقاضيان و همچنين وارد كنندگان خودرو باشد
 
دبير هيات انضباطي مراكز اسقاط و بازيافت كشور ياد آور شد: در صورتي كه تخلفي بر خلاف  قوانين و مقررات  موجود  در طول فرآيند نوسازي صورت بگيرد، اين ستاد در حدود اختيارات خود مراكز متخلف را از تذكر شفاهي تا ابطال كد مركز و مجوز اسقاط خودرو جريمه مي نمايد.
 
وي در پاسخ به سوالي در خصوص صدور مجوز مراكز اسقاط  جديد در اين هيات نيز گفت:  اين هيات در خصوص عملكرد  مراكز اسقاط برنامه ريزي و تصميم گيري مي نمايد و  صدورمجوز مركز اسقاط در حيطه وظايف اين هيات نيست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار