معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه مواد و انرژی خبر داد

انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین پژوهشگاه مواد و انرژی و موسسه آموزش عالی مازیار

علیزاده گفت: تفاهم نامه همکاری به منظور فراهم آوردن زمینه‌های همکاری سازنده آموزشی، پژوهشی و فناوری به امضای معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه مواد و انرژی و رضا سالاریان نماینده موسسه آموزش عالی مازیار رسید.

مسعود علیزاده معاون پژوهشی وتحصیلات تکمیلی پژوهشگاه مواد و انرژی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح‌های تحقیقاتی مصوب طرفین، همکاری طرفین در انجام امور پژوهشی مرتبط با پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترا و همکاری در برگزاری دوره های مشترک تحصیلات تکمیلی( کارشناسی ارشد و دکتری) از اهداف این تفاهم نامه می باشد.

وی افزود: همچنین، توسعه همکاری‌های علمی و فناوری از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، دوره های کارآموزی، کارگاه های علمی، برگزاری سمینارهای علمی و تخصصی و بهره مند شدن از امکانات طرفین در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، گلخانه ای، کارگاهی، کتابخانه ای، ارتباطات بین المللی از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

علیزاده تصریح کرد: تبادل اطلاعات در زمینه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی و همکاری به منظور جذب اعتبارات مالی طرح‌های تحقیقات مشترک از منابع داخلی و خارجی نیز از موارد قید شده در این تفاهم نامه است.

وی در ادامه گفت: در این تفاهم نامه همچنین مقرر شد کمیته‌ای متشکل از دکتر مسعود علیزاده به عنوان نماینده پژوهشگاه و دکتر رحمت اله توکلی نماینده موسسه آموزش عالی مازیار و همچنین دو نفر نماینده دیگر از پژوهشگاه و موسسه جهت تحقق اهداف این تفاهم نامه تعیین گردد.

علیزاده اظهار داشت : این تفاهم نامه به مدت 5 سال از تاریخ امضای طرفین اعتبار خواهد داشت.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار