سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ضرورت تخصیص اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی دلیجان و محلات

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با اشاره به پروژه‌های در دست احداث درحوزه انتخابیه‌اش گفت: پروژه احداث درمانگاه دلیجان با 4 میلیارد تومان اعتبار و مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان تا پایان امسال تکمیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم  مرکزی، محلات و دلیجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پروژه‌های در دست احداث حوزه انتخابیه‌اش، اظهار داشت: پروژه احداث درمانگاه دلیجان با 4 میلیارد تومان اعتبار با سرعت خوبی در حال تکمیل شدن است و همچنین مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان تا پایان امسال تکمیل خواهد شد.
 
سلیمی با بیان اینکه  پروژه خانه امید بازنشستگان محلات به میزان 70 درصد پیشرفت داشته است، افزود: اقدامات خوبی در راستای پروژه‌های آبرسانی انجام گرفته و امیدواریم تا آخر سال جاری تکمیل شود، همچنین با توجه به اعتباراتی که برای بهسازی روستاها تخصیص یافته برخی از مدارس این روستاها در حال مرمت هستند.
 
نماینده مردم محلات در مجلس با اشاره به مشکلات  حوزه درمان در حوزه انتخابیه‌اش، گفت: علی رغم اجرایی شدن طرح تحول سلامت در بخش‌های مختلف کشور و اقدامات درمانی خوب در این راستا، متاسفانه شیرینی این مسئله در محلات احساس نشده و علت عمده آن کمبود پزشک متخصص و عمومی است ، بنابراین نیازمند عنایت ویژه مسئولان در این بخش هستیم.
 
وی در ادامه به مشکلات شهرستان‌های محلات و دلیجان در حوزه ورزش و جوانان اشاره و یادآور شد: متأسفانه هنوز زیرساخت‌های ورزشی در این شهرها با مشکلاتی مواجه است، برخی از فضاهای ورزشی سالیان سال است که بافت‌های فرسوده‌ای پیدا کرده‌اند و متاسفانه اعتبارات لازمی برای ترمیم آن‌ها اختصاص نیافته و بخشی از سالن‌های ورزشی روستایی نیمه کاره مانده و نیازمند تخصیص منابع است، امیدواریم که مسئولین امر اعتبارات لازم را برای این بخش اختصاص دهند تا مردم این مناطق نگرانی‌شان کمتر شود.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات حوزه راه منطقه، محور دلیجان به نراق و مشهد اردهال است که علی‌رغم اختصاص یک میلیارد تومان به این امر، همچنان با حوادث رانندگی زیادی روبروست، همچنین برخی از جاده‌های روستایی نیز نیازمند روکش آسفالت هستند که باید هر چه سریع‌تر مرمت شوند.   
 
سلیمی از مشکل کمبود آب به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات استان مرکزی یاد کرد و گفت: در هر دو شهر محلات و دلیجان و روستاهای اطراف با مشکل جدی آب رسانی علی‌الخصوص آب کشاورزی مواجه هستیم که امیدواریم با هرچه سریع تر اجرایی شدن برنامه‌های کوتاه مدت و با کار جهادی و انقلابی از این معضل خارج شویم. 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار